Bij bedrijven als onder andere UPC en KPN raakt de service en wens van de klant buiten beeld.
Zolang alles binnen het draaiboek van de eerste helpdesk medewerker blijft gaat het goed, maar owee als het even wat moeilijker wordt...... vergeet het maar:
Bij een abonnementswijziging bij UPC verdween ik enkele jaren uit het papieren en digitale telefoonboek. Mailtjes en telefoontjes naar helpdesk, leverde niets op. Anderhalf jaar later, na mijn telefoontjes, sta ik weer in het digitale telefoonboek.
Al enkele jaren kan ik mijn email adressen niet meer beheren. Aangegeven in de upc bus die sinds kort regelmatig op het plein staat. "Wij zullen het zo snel mogelijk oplossen",.......... "nu ineens wel" denk ik dan. Nou mooi niet, lukt nog steeds niet.
Alle mail maar naar gmail.com
Daarom heb ik mij ingeschreven voor glasvezel van Solcon
maar ik moet wel toegeven glasvezel is duurder dan de kabel, tenminste als je geen geld voor een snelle upload over hebt.
Bij bedrijven als onder andere UPC en KPN raakt de service en wens van de klant buiten beeld.
Zolang alles binnen het draaiboek van de eerste helpdesk medewerker blijft gaat het goed, maar owee als het even wat moeilijker wordt...... vergeet het maar:
Bij een abonnementswijziging bij UPC verdween ik enkele jaren uit het papieren en digitale telefoonboek. Mailtjes en telefoontjes naar helpdesk, leverde niets op. Anderhalf jaar later, na mijn telefoontjes, sta ik weer in het digitale telefoonboek.
Al enkele jaren kan ik mijn email adressen niet meer beheren. Aangegeven in de upc bus die sinds kort regelmatig op het plein staat. "Wij zullen het zo snel mogelijk oplossen",.......... "nu ineens wel" denk ik dan. Nou mooi niet, lukt nog steeds niet.
Alle mail maar naar gmail.com
[b][size=150]Daarom heb ik mij ingeschreven voor glasvezel van[/size] [size=200][url=http://www.solcon.nl/]Solcon[/url][/size][/b]
maar ik moet wel toegeven glasvezel is duurder dan de kabel, tenminste als je geen geld voor een snelle upload over hebt.