Marloes van Ommen uit Wezep wint talentenjacht

Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Marloes van Ommen uit Wezep wint talentenjacht

Bericht door Redactie »

Marloes van Ommen wint talentenjacht.

Zaterdag avond vond in zalencentrum "de Brink" in Oldebroek de 2 e hollands talentwedstrijd plaats. De deelnemers mochten in 2 blokken hun liedje zingen.

In het eerste blok waren dat o.a. elke zonnestraal ben jij van Charlène, Geef mij je angst van Guus Meeuwis,voor altijd samen uit de Kameleon film en ik heb je in mijn hart van Phil Collins.
In het 2e blok waren dat o.a. Ik leef niet meer voor jouw van Marco Borsato, It,s now or never van Elvis Pressley, Smoorverliefd op jouw van Doe Maar, Hemel & Aarde van Estillia Romsley.

Afbeelding
De 10 jarige Henriëtte Bovendorp

Het niveau van de deelnemers lag erg hoog.
Een speciale waardering van de jury was er voor de nog maar 10 jarige Henriëtte Bovendorp uit Oldebroek. Dit was haar eerste optreden voor publiek en ze deed het geweldig .
Na rijp beraad besloot de 4 leden tellende jury de eerste prijs bestaande uit : € 300,00 optredens bij de Loco, Loe en in het programma van Harm Wolters bij radio Zwolle toe te kennen aan MARLOES VAN OMMEN uit Wezep.

Afbeelding
Enkele deelnemers.

De 2e plaats ging naar Christine Karreman uit , t Harde en de 3e plaats ging naar Elselyn van Dijk eveneens uit ,t Harde.
De winnares Marloe , een 17 jarige studente aan de artiestenopleiding van het Deltion College te Zwolle, heeft al meerdere prijzen gewonnen. Vorig jaar o.a. de 1e prijs bij de kunstbende van Hedor in Zwolle. Dit overigens met een zelf geschreven lied en muziek. Ze heeft zichzelf hiermee begeleid op de piano. Tijdens de hollands talentwedstrijd heeft ze zichzelf ook begeleid op de piano en zong daarbij 'Geef mij je angst' van Guus Meeuwis en 'Als alle lichten zijn gedoofd' van Marco Borsato.
Tijdens haar optreden was het muisstil in de volle zaal.

Afbeelding
De winnaars

Wilt u Marloes horen dan kan dit a.s. vrijdag tijdens de uitzending van Weekendtime van de Loco ( 17.00 - 18.00 uur )a.s. Zaterdag om 21.15 uur in de uitzending van de muziekfabriek op de Loe en a.s. Zaterdag om 11.30 uur in het programma van Harm Wolters bij Radio Zwolle.
Bijgaand een foto van enkele deelnemers , Henriëtte Bovendorp en winaars van de eerste 3 plaatsen.

Foto's en tekst Margreet v. d. Brink
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Plaats reactie