Al is de leugen nog zo snel.............

Wat niet te plaatsen is in een ander forum.
Gesloten
Jan B. Kaiser
Berichten: 161
Lid geworden op: di jan 26, 2010 17:13

Re: Al is de leugen nog zo snel.............

Bericht door Jan B. Kaiser »

Het lijkt mij niet juist om deze persoonlijke problematiek in de media publiekelijk kenbaar te maken. Als u zich zorgen maakt over het welbevinden van een kind dan moet u zich wenden tot een van de zorginstellingen die ons land rijk is en uw zorgen met hen delen. Nu is het uw woord tegen dat van de wettelijke ouders en dan trekt u publiekelijk vooralsnog toch aan het kortste eind.

Met een vriendelijke groet

Jan B. Kaiser
(op persoonlijke titel)
Bert-Jan
Berichten: 229
Lid geworden op: do mar 02, 2006 23:45
Locatie: Wezep

Re: Al is de leugen nog zo snel.............

Bericht door Bert-Jan »

Enigszins eens met Dhr. Kaiser,

Gevoelens moet je nooit bagatelliseren. Zeker niet van de vader of moeder van een kind. Dat zijn zaken die mij niet aangaan.

Maar naast het hele verhaal en alle gevoelens; de integriteit en privacy van een kind worden hier niet gediend met deze ouder publicaties. Gaat me er dan niet om wie iets aanzwengelt of ‘wie schuldig’ is. Dat is niet aan mij.

Het belang van het kind. Dat brengt mij er toe de redactie van Oldebroek.Net te vragen om te overdenken deze bijdrage (in overleg met inzender) off-line te halen.

Censuur is het laatste wat ik wil oproepen. Vandaar dat ik dit zo openbaar vraag.

Dhr. Kaiser zegt het al. Er zijn instanties, er zijn raadsheren/dames, er is Jeugdzorg. Stap naar de instanties, stap naar de rechter, maar bewaak de integriteit én privacy van de minderjarige bovenal. Als ouders moet je daar, boven alles, voor willen waken. Hoe moeilijk soms ook voor jezelf…..

Wens een ieder sterkte, begrip en een goede toekomst.

Groet,

Bert-Jan Dokter

Op persoonlijke titel.
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10140
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Al is de leugen nog zo snel.............

Bericht door Redactie »

Het eerste bericht, waar vervolgens door de heer Kaiser en Bert Jan op geregeerd hebben is verwijderd door de redactie van Oldebroek.net
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Gesloten