Voormalig politiebureau wordt gezondheidscentrum.

Wat niet te plaatsen is in een ander forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie 3
Berichten: 234
Lid geworden op: ma jun 21, 2010 20:15

Voormalig politiebureau wordt gezondheidscentrum.

Bericht door Redactie 3 »

Voormalig politiebureau wordt gezondheidscentrum.

WEZEP- Vanaf maandag 6 september 2010 is Wezep een nieuw combi-gezondheidscentrum rijker. In het voormalige politiebureau op de hoek van de Veluwelaan en de Verlengde Meidoornstraat zijn dan drie instanties gevestigd die voor uw gezondheid waken.

De nieuwste van deze drie is wel een volledige apotheek. Het is voor een ieder vrij om hier al dan niet heen te gaan. Eigenaresse, apotheker mevr. L. Kluin - Brummelhuis heeft nog twee filialen. De apotheek in Wezep gaat 'Apotheek Veluwelaan' genoemd worden. Vaste medewerksters zijn de assistentes Ellen Spronk en Ofelia Verduijn.

Afbeelding


Op de bovenverdieping van het pand is huisartsenpraktijk 'De Brink' gevestigd. Er is een lift naar boven.
Via de balie van de assistente kan men verder lopen naar de wachtruimte. Vandaar via een tussengang naar een van de behandelkamers van de artsen.

Ook de assistente heeft een afzonderlijke behandelkamer. Alles in frisse mooie kleuren geverfd.

Naast de nieuwe locatie is er ook een 'nieuwe' arts, dr. Sander Vos. Hij neemt de plaats in van de vertrokken arts dr. Z.G. Beekhuis.

Afbeelding

Op de begane grond van het gebouw vinden we verder nog de ruimtes van Fysiotherapie Slot, voorheen aan de Van Limburg Stirumlaan. Deze praktijk heeft 2 behandelkamers en 1 trainingsruimte ingericht. Naast fysiotherapie geven de 6 a 7 medewerk(st)ers ook medische fitnesstraining.

Afbeelding

Ook de buitenkant van het gebouw heeft een opknapbeurt gehad. Het is in de verf gezet en heeft accenten met hout. Een aanwinst voor het dorp.

Afbeelding


Klik hier voor een fotoreportage
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Gebruikersavatar
mrotman
Beheerder
Berichten: 445
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 16:18
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Voormalig politiebureau wordt gezondheidscentrum.

Bericht door mrotman »

Kan iedereen die medicijnen nodig heeft straks zelf kiezen naar welke apotheek hij of zij gaat?
Gebruikersavatar
Weerd_he
Berichten: 5
Lid geworden op: di aug 24, 2010 11:53
Locatie: wezep
Contacteer:

Re: Voormalig politiebureau wordt gezondheidscentrum.

Bericht door Weerd_he »

Ja dat kan.., is mij verteld door de assistentes van de 'Apotheek Veluwelaan'.
Wat dat betreft is er concurrentie met de apotheek in het winkelcentrum.
Ik hoop persoonlijk dat het een 'gezonde' concurrentie is.

Met groet,
Henk
Henk van der Weerd
Gebruikersavatar
Barry
Berichten: 349
Lid geworden op: di okt 23, 2007 11:54

Re: Voormalig politiebureau wordt gezondheidscentrum.

Bericht door Barry »

Persoonlijk juich ik de concurentie toe.

Ik heb namelijk meer negatieve dan positieve ervaringen met de oude apotheek.

Maar ja, de nieuwe apotheek moet zich nog bewijzen en voor de oude apotheek is dit wellicht een reden om de service etc. eens goed onder de loep te nemen en waar nodig te verbeteren.
Plaats reactie