Als Statenlid uit regio kun je het verschil maken

Verkiezingen algemeen
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10110
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Als Statenlid uit regio kun je het verschil maken

Bericht door Redactie »

Als Provinciaal Statenlid uit deze regio kun je het verschil maken

Wezep; 18 maart dan is het weer zover, u kunt dan allen weer gaan stemmen voor de Provinciale staten en het waterschap. Opmerkelijk is de hoge plaats die Harold Zoet uit Wezep in neemt op de verkiezingslijst voor het CDA in Gelderland. De 43 jarige Wezeper staat op de verkiesbare tweede plaats. Zoet is voor deze regio geen onbekende.


Afbeelding

Vier jaar ervaring
Harold Zoet die in het dagelijks leven ondernemer is kwam vier jaar geleden vanuit een tiende positie in de Provinciale Staten. In deze periode was Zoet woordvoerder Cultuur. Zoet maakte zich oa sterk voor het cultureel erfgoed, hiervan heeft de bouw sector extra kunnen profiteren door meer werkgelegenheid. Een ander aandachts punt is het Bijbels museum Oriëntalis dat mede door de inzet van Zoet een doorstart heeft kunnen maken. Voor oa Elburg, Harderwijk , Hattem en in de dorpen is er naast erfgoed geïnvesteerd in musea, dus educatie en Toerisme. Ook dit heeft de werkgelegenheid op de Veluwe weer extra gestimuleerd. Op sociaal vlak was Zoet betrokken bij de overdracht van de Jeugdzorg en is hij initiatief nemer van het Jeugdcultuurfonds, zodat Cultuur voor alle jeugd binnen Gelderland bereikbaar is.

Nauw betrokken
Als Kandidaat uit de regio is Zoet sterk betrokken bij de Noord Veluwe. Zoet vindt het belangrijk om goede contacten te onderhouden met de gemeentes in de regio. Juist deze contacten geeft mij de mogelijkheid om aandacht te vragen voor lokale vraagstukken"zegt Zoet. Hier valt o.a. te denken aan investeringen op bouwprojecten, duurzaamheid,werkgelegenheid, glasvezelprojecten,ontsluiting H20, revitalisering van winkelgebieden en het openbaarvervoer. Als je de omgeving kent weet je ook waar je over spreekt. En Juist daar heb ik de afgelopen jaren mij duidelijk in kunnen zetten en het verschil kunnen maken voor deze regio. Dat wil ik de komende jaren dan ook daadkrachtig voortzetten als dus Zoet. Zoet is niet iemand van een zee aan woorden. Geen woorden maar daden dat blijft mijn moto in Provinciale Staten. ,, ik kan tal voorbeelden op noemen wat de Provincie voor de Regio heeft kunnen doen, daar doe ik het voor" Van uit ons Christelijke oogpunt voel ik mij verantwoordelijk en betrokken als volksvertegenwoordiger , dat geeft energie.
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Plaats reactie