CU: van der Velde; De Bijbel is mijn houvast in de politiek

Verkiezingen algemeen
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10110
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

CU: van der Velde; De Bijbel is mijn houvast in de politiek

Bericht door Redactie »

Gerard van der Velde (kandidaat ChristenUnie) :”De Bijbel is mijn houvast in de politiek”

Gerard van der Velde, oud-wethouder uit Elburg, is kandidaat voor de aankomende Provinciale Statenverkiezingen. De inwoner van Elburg is duidelijk over zijn motivatie: “ik geloof dat God de wereld heeft geschapen. Ik geloof dat het een zegen voor mensen en de maatschappij is als we zoeken naar wat Gods bedoeling met deze wereld is. De Bijbel biedt ons daarvoor houvast, ook in de politiek.”

Gerard vertelt over de prioriteiten van de ChristenUnie Gelderland: “De balans tussen leefbare steden en vitaal platteland is zeer belangrijk. Veiligheid, leefbaarheid en sociale betrokkenheid verdienen in de steden en het platteland meer aandacht en ondersteuning. Steeds meer winkel- en kantoorpanden staan leeg. De provincie Gelderland moet inwoners en bedrijven steunen om andere functies te vinden voor leegstaande panden.”.
Gerard vertelt over zijn inspiratie: “Mens zijn voor mensen is mijn motto. Ik wil een christen zijn die mogelijk maakt dat iedereen zichzelf kan zijn.”
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Plaats reactie