Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Verkiezingen algemeen
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij abo......., omdat de huidige politieke cultuur moet veranderen in meer openheid, meer betrokkenheid met de burgers en een betere burgerparticipatie.
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de ChristenUnie omdat dit de enige partij is die bewezen heeft in de afgelopen periode stabiel en betrokken te zijn en ook kwalitatief goede kandidaten op de lijst heeft staan die kennis en ervaring hebben op alle beleidsterreinen van de gemeente Oldebroek
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij CDA, omdat het beleid van de afgelopen jaren mij zeer heeft aangesproken. Verder is het in Oldebroek een partij die tussen de CU en SGP een goede verantwoorde Christelijke koers vaart.
Ik heb gestemd op de partij ....ABO..., omdat ...het tid is voor verfrissing
Ik heb gestemd op de partij ABO, omdat het tijd is voor iets nieuws, wat die anderen allemaal beloofd hebben en niet nagekomen zijn weten we nu wel....
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij ABO, omdat het tijd is voor iets nieuws, wat die anderen allemaal beloofd hebben en niet nagekomen zijn weten we nu wel....
Ik heb gestemd op de partij .abo......, omdat ...een duidelijke verandering moet komen in oldebroek
Ik heb gestemd op de Christenunie omdat zij realistische politiek voeren .
Ik heb gestemd op de partij ABO, omdat ik daar de oprichter van ben.

Jan Anonymouse Kaiser
Ik heb gestemd op de partij .ABO......, omdat er is een eind moet komen aan de vriendjes politiek die er nu wel is en er ook een eind moet komen aan de geldverspillende prestige kwestie's van sommige wethouders...
Ik heb gestemd op de partij CDA., omdat ze een frisse lijst hebben met mensen die weten waar ze over hebben.
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij SGP, omdat de christelijke moraal ontzettend belangrijk is in Nederland. Nederland moet niet nog wereldser worden dan het nu is.
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij .cda......, omdat ...ik daar het meeste vertrouwen in heb.
Ik heb gestemd op de partij ChristenUnie, omdat we samen als Christenen sterk staan en de partij RESPECT heeft voor anderen.
Ik heb gestemd op de partij .v.v.d., omdat het de partij is die dingen zakelijk benaderd dat is in ieders belang zeker in de komende financieel moeilijke tijd.
Ik heb gestemd op de partij Christen Unie, omdat ik me in de CU kan vinden en ik niet geloof in de schreeuwende mensen zonder visie die zeggen te vechten voor het algemeen belang. Toch ben ik het niet eens met de zittende macht, daarom heb ik gestemd op de laatste van de lijst. Dit was 8 jaar terug een advies van Huub Verberk, uitgesproken bij Loco-radio.
Ik heb op GEEN partij gestemd, omdat het één pot nat is!
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij ABO omdat ik het tijd vind voor een nieuwe partij, die hopelijk de beloftes waar gaat maken!
Ik heb gestemd op de partij .SGP......, omdat ...ze een goed financieel beleid hebben.
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Wij hadden 2 stemmen uit te brengen, de 1e is naar de CU gegaan, we stemmen daar al jaren op, de partij heeft goede punten en we staan achter de christelijke identiteit, maar de partij heeft ook best steken laten vallen de afgelopen jaren en kansen niet benut. Daarom is de 2e stem naar het CDA gegaan, ook hun hebben de C hoog staan, nieuwe mensen, nieuwe ideeen, misschien zo gek nog niet voor Oldebroek.
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij .abo......, omdat frisse wind hier per direkt nodig is....
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10110
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Redactie »

Ik heb gestemd op de partij ..ABO....., omdat .Oldebroek
wakker geschud moet worden..
Ik heb gestemd op de partij ..ABO....., omdat ...de gevestigde orde in oldebroek wel wat tegengas kan gebruiken
Ik heb gestemd op de partij ABO omdat het nu eens tijd wordt dat de "vriendjes-politiek" van de huidige partijen moet veranderen... achterkamer politiek hebben we op landelijk gebied al gehad... en nu is het tijd voor ONZE gemeente Oldebroek.
Ook het "geld-over-de-balk-smijt-politiek" zal een einde moeten komen.. en laten we eens beginnen op het gemeente huis zelf...
Anno 2010 wordt dit soort politiek niet meer geaccepteerd....
Ik heb gestemd op de partij ABO, omdat dit een sociale burgerpartij is met sprankelende ideeen, die bovendien de mening van burgers en buitenlui serieus wil nemen.
Ik heb gestemd op de partij ...pvda...., omdat ...ik als niet-gelovige zeker niet op de christelijke partijen ga stemmen,
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Plaats reactie