Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Verkiezingen algemeen
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Hieronder vind u motivaties van mensen die gestemd hebben tijdens de gemeenteraadsverkiezingen op 3 maart 2010 in de gemeente Oldebroek. Alle ingestuurde motivaties worden volledig anoniem geplaatst. De redactie van Oldebroek.net plaatst berichten zonder daar zelf invloed op uit te oefenen. Alleen berichten die verstuurd zijn met ongepast taalgebruik zullen niet geplaatst worden. De mening uitgedrukt in de inzendingen van lezers wordt niet gedeeld door de redactie van Oldebroek.net.

Het is niet meer mogelijk om uw motivatie van uw stemkeuze op te sturen. Bedankt voor alle inzendingen.

LET OP: Onderstaande motivaties zijn niet van de redactieleden die deze geplaatst hebben.
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Redactie »

Ik heb gestemd op de partij cu
Ik heb gestemd op de partij .abo......, omdat ...
Ik heb gestemd op de partij ..abo....., omdat ...
Ik heb gestemd op de partij ..abo....., omdat ...
Ik heb op GEEN partij gestemd, omdat het één pot nat is!
Ik heb gestemd op de partij VVD, omdat Henk Kemp een sympathiek persoon is.
Ik heb gestemd op de Christenunie omdat zij realistische politiek voeren.
Ik heb gestemd op de partij .v.v.d., omdat het de partij is die dingen zakelijk benaderd dat is in ieders belang zeker in de komende financieel moeilijke tijd
Ik heb gestemd op de partij CDA, omdat er nieuwe mensen op de lijst staan waar ik veel van verwacht.
Ik heb gestemd op de partij ChristenUnie, omdat zij al vele jaren goede kandidaten hebben die hun best doen voor de samenleving.
Ik heb gestemd op de partij ChristenUnie, omdat deze partij alle vier de jaren (en neit alleen vlak voor de verkiezingen wat sommige beweren) heeft gewerkt aan degelijkbeleid, betrokkenheid met de samenleving, en duurzaam bestuur. Ze hebben hun leuze \'Stabiel en betrokken\' waargemaakt.
Ik heb gestemd op de partij VVD,omdat er de afgelopen jaren door de \"besturende partijen\" niets is waargemaakt. Er wordt niet geluisterd naar de burger. De minachting richting de \"gewone\" man heeft mij doen besluiten VVD te stemmen voor wat tegengas.
ABO was geen optie voor mij, ze roepen veel en zijn overal op tegen, maar hebben weinig concrete oplossingen en weten het financieel niet te onderbouwen.
Ik heb gestemd op de partij .abo......, omdat frisse wind hier per direkt nodig is....
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij VVD, omdat deze oppositiepartij niet alleen met kritiek, maar ook met oplossingen komt voor een leefbaar Oldebroek...
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Redactie »

Ik heb gestemd op de partij abo ......., omdat ...zij een nieuwe partij zijn.en ik nu wel benieuwd ben of zij hun beloften eens waar kunnen maken.
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Redactie »

Ik heb gestemd op de partij CDA, omdat ik niet mee wens te doen met het net doen alsof 1 partij alles binnen 4 jaar radicaal anders kan doen dan nu.
Dus ik ga voor continuiteit.
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
dries wolff
Berichten: 34
Lid geworden op: ma feb 22, 2010 19:46

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door dries wolff »

wij hebben gestemd op de PVDA en VVD de twee partijen die naar ons gevoel het best naar voren kwam gezien de politieke agenda punten.
een gezegde als er twee geloven rusten op een kussen komt er de duivel tussen , maar kunnen er mee leven.
Al kunnen de partijen nooit alle wensen vervullen wens ik u allen veel geluk en wijsheid toe mogen de beste winnen.
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij ABO, omdat ik vind dat de huidige partijen veel beloven maar weinig waar maken. De ABO mag dan misschien nieuw zijn en haar strepen nog niet verdient hebben, de huidige partijen zijn wat dat betreft niet veel beter.
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij ChristenUnie, omdat deze partij eerlijke politiek bedrijft met als basis de Bijbel. Ze hebben bovendien goede kandidaten op de lijst staan!
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij CDA, omdat ik de mensen goed ken
dries wolff
Berichten: 34
Lid geworden op: ma feb 22, 2010 19:46

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door dries wolff »

Beste stefan dit lijkt op verfaude je mag maar op een partij stemmen niet overal met mee lopen of heb je een stempelkaart gekregen. :lol: :lol: :lol:
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Dit zijn inzendingen van lezers, niet mijn keuzes.

------------------------------
Ik kies voor ABO, omdat dit een sociale burgerpartij is met frisse ideeen en bovendien de mening van burgers en ondernemers serieus wil nemen.
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij ABO.., omdat het wellicht goed eens dat er een heleboel zaken onder het licht worden genomen, het laatste jaar was het een zootje.. Iedereen leek een eigen paradepaardje te hebben, geld werd over de balk gesmeten.. Tijd voor een fris bewind !
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Redactie »

Ik heb gestemd op de partij VVD, omdat Henk Kemp een sympathiek persoon is.
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Geen CU omdat Veldhoen er nog steeds zit. Voorheen stemden wij altijd CU. Maar eerst Veldhoen eruit willen wij weer overwegen om CU te stemmen. Hij zit er te lang, veel bla bla en weinig concreet en dat is erg: hij komt toezeggingen uit het verleden niet na. Als makelaar alles in het verleden toezeggen en nu.........
Ook geen ABO, geen VVD en zeker geen SGP. Keuze tussen PvdA en CDA. Gezien onze achtergrond dus CDA. Hadden ook een goed program!
Stefan
Redactie
Berichten: 465
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
Locatie: Wezep-Noord
Contacteer:

Re: Motivatie stemmers gemeenteraadsverkiezingen 2010

Bericht door Stefan »

Ik heb gestemd op de partij VVD, omdat zij tenminste klaar zijn voor de aankomende periode, de boel goed op de rit hebben en idiote prestigeplannen maken
Plaats reactie