We hebben het gehaald!!!!!!

Vragen en antwoorden over de mogelijke aanleg van een glasvezelnetwerk in een aantal kernen van onze gemeente.
mentaltheo
Berichten: 3
Lid geworden op: vr sep 30, 2011 23:37

We hebben het gehaald!!!!!!

Bericht door mentaltheo »

Gelukkig, we krijgen volgend jaar glasvezel!!

Iedereen die zich aangemeld heeft bedankt. Ook een groot applaus voor de initiatiefgroep. Mede dankzij hun inzet en initiatief hebben we volgend jaar voor de zomer in de gemeente een prachtig, snel en toekomstbestendig glasvezelnetwerk liggen.
Kijk op http://locourant.nl/home/38-algemeen/17 ... -glasvezel voor meer info.
FerryHeibrink
Berichten: 44
Lid geworden op: vr jul 22, 2011 13:22

Re: We hebben het gehaald!!!!!!

Bericht door FerryHeibrink »

Helemaal top, maar ik vraag me af, is er al een schatting gemaakt wanneer de eerste huizen gebruik kunnen gaan maken van de nieuwe verbinding? Gaan we uit van bijvoorbeeld juni, of eerder september of duurt het misschien wel tot december 2012?

Ik kan niet wachten om UPC de deur te wijzen ;-) Ze hebben mij iets te veel geintjes geflikt.
mentaltheo
Berichten: 3
Lid geworden op: vr sep 30, 2011 23:37

Re: We hebben het gehaald!!!!!!

Bericht door mentaltheo »

Hoi Ferry,

Reggefiber heeft als streefdatum dat voor de zomer het glas er ligt en aangesloten is. Zal vanavond tijdens de feestelijke borrel voor de initiatiefgroep nog wel even polsen of dat nog steeds geldt. Mocht ik meer info horen dan post ik dat hier.
mentaltheo
Berichten: 3
Lid geworden op: vr sep 30, 2011 23:37

Re: We hebben het gehaald!!!!!!

Bericht door mentaltheo »

Hoi Ferry,

vanavond nog weer bevestiging gehad, Van Gelder die het glas moet aanleggen moet de gemeentes Hattem, Heerde en Oldebroek ergens in juli 2012 allemaal opgeleverd hebben van Reggefiber.
Dit betekent zodra ergens al glas ligt dat providers dit al aan kunnen bieden. Dus het hangt af waar je woont en waar ze eerst glas leggen en waar niet.
Worst case scenario dan kun je nog overwegen eerst ergens anders dan bij UPC nog een jaarcontract af te sluiten voor ADSL en daarna over te gaan op glas, want de glasproviders geven je immers de mogelijkheid het bestaande contract nog uit te dienen.
Plaats reactie