Zuur

Vragen en antwoorden over de mogelijke aanleg van een glasvezelnetwerk in een aantal kernen van onze gemeente.
Marco

Zuur

Bericht door Marco »

Ik hoorde dat nu bij iedereen glasvezel in huis word aangelegd.( kosteloos) klopt dat?
Ook als je niet bent aangemeld bij een provider met glasvezel
Is dit niet een beetje zuur naar de mensen toe die wel hebben ingeschreven.

Marco
FerryHeibrink
Berichten: 44
Lid geworden op: vr jul 22, 2011 13:22

Re: Zuur

Bericht door FerryHeibrink »

Waarom zou dat zuur zijn? Je bent vrij om zelf te kiezen of je een abonnement neemt. Het was sowieso bekend dat bij een hoog aantal inschrijvingen er voor gekozen kan worden om elke woning een kabel aan te bieden.

Je bent natuurlijk vrij om ook dan nog te weigeren, maar ik denk dat je jezelf dan wel te stom af bent.

Huurwoningen worden overigens sowieso aangesloten, omdat de woningcoorporatie eigenaar van de woning is en deze techniek beschikbaar wil hebben voor een (toekomstige) bewoner.

Nee ik zou niet weten waarom dit zuur zou moeten zijn. Als ze tegen iedereen gaan zeggen dat ze geen abonnement hoeven te nemen, omdat het tóch wordt aangelegd, dan denk ik dat we nooit de 30% hadden gehaald en dan was Oldebroek overgeslagen met de aanleg.

Als je een abonnement hebt genomen omdat je bang was dat je anders geen kabel in de woning zou krijgen dan heb je je denk ik verkeerd laten informeren.

PS. je bent overigens altijd vrij om de ingangsdatum van je glasvezelabonnement met een jaar op te schorten.
Plaats reactie