De bargen moet blijven!!!!!

Geef je mening hier.
Gast

korte lontjes

Bericht door Gast »

Ja,mensen weer dat welbekende korte lontje. Bij de mensen alles proberen naar je eigen hand te zetten en vooral geen rekening houden met anderen .Denk vooral en alleen aan jezelf lijkt wel de nieuwe trend.
zo weet je zeker dat je vrienden kring klein(er) word.

We leven samen op deze wereld is het nu werkelijk zo moeilijk om er rekening mee te houden dat er ook mensen van motorsport houden en kan deze man het dan niet opbrengen om die enkele keer te denken: ja ik woon nu eenmaal dichtbij een cross baan (ik neem aan dat hij goede ogen en oren heeft) dan kan ik dat verwachten .
Een weldenkend mens gaat daar dan toch niet wonen en kijkt verder.

Laten we hopen dat de gemeente niet aan deze kortlonterij mee doet en zijn klacht deponeerd waar die hoort (in de papiervernietiger).

Fam klein kromhof Daarlerveen.
MB

medewerker SCO

Bericht door MB »

Hey buurman ga in Friesland wonen in een boerderij tussen de weilanden
daar heb je van niemand last en wij niet van jou
SCO veel sterkte
Gast

Re: medewerker SCO

Bericht door Gast »

Het circuit de Bargen moet blijven. Gemeente Oldebroek blijf de crossclub de kans geven op de manier zoals jullie altijd gedaan hebben en laat je niet ringeloren door een lastige buurtbewoner die alleen aan zichzelf denkt.
gast

De Bargen

Bericht door gast »

Laten we met betreffende buurman het volgende afspreken, als De Bargen dicht moet, moet hij maar vast zijn koffers pakken en naar Funda Googlen. :twisted:

Wat moet ik met zo'n buurman. Laat 'm terugkruipen in het hol waar ie vandaan komt. De Bargen moet blijven !!

En eh als die zeecontainers daar echt staan zonder vergunning is dit meteen een verzoek aan de Gemeente Oldebroek hier werk van de maken. Betreffende containers kunnen dan mooi op kosten van dit "heertje" verwijderd worden.
Gast

de bargen moet blijven

Bericht door Gast »

Het lijkt meer op een uit de hand gelopen grap. Het kan toch nooit zo zijn dat 1 persoon een fatale beslissing zou kunnen beïnvloeden van zoveel liefhebbers van de motocross.

Gemeente gebruik uw verstand en laat een van de mooiste banen van Nederland haar toekomst behouden.
Gast

De Bargen moet blijven

Bericht door Gast »

Hoe is het mogelijk.
Dit is typisch een voorbeeld van geen verdraagzaamheid voor elkaar. Elke jaar is in de troonrede opgenomen dat de mensen meer verdraagzaamheid voor elkaar moeten hebben. Kennelijk stoort deze persoon zich hier niet aan en denkt alleen maar aan ziechzelf.

Wij hopen dat de gemeente en rechtbank wel met de inhoud van de troonrede rekening houden en dit in de beslissing tot uitdrukking laten komen.

Want deze schitterende sportaccomodatie "De Bargen" moet voor de vele enthousiaste sporters blijven en kan toch niet door ene niet verdraagzame persoon verloren gaan!

Wij hopen op een goede afloop voor het voortbestaan van "De Bargen".

Fam. Bouwmeester, Ruinen
hobby crosser

Bericht door hobby crosser »

het circuit moet blijven waarom moeten ze onze sport (crossen) altijd zo moeilijk maken
Gast

Bericht door Gast »

:evil:

Hallo allemaal,

De Bargen moet zeker blijven, onlangs voor het eerst gereden daar, mooier wordt het haast niet in Nederland!

Groeten,

Kawarijder
bargen mag niet weg

laat de bargen blijven

Bericht door bargen mag niet weg »

Dit kan niet de bargen moet egt blijven het was toch tegek met het onk.
Ik hoop volgend jaar de crossers nog boven de bomen over de grote bult heen te zien vliegen :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Laat die dierenvriend maar met zijn zeecontainer opdonderen !!
Dit circuit moet gewoon blijven !!

Chiel Roelofs
Joop Leferink

Bericht door Joop Leferink »

Met verbazing las ik dat een eenling pogingen onderneemt om circuit “De Bargen” de nek om te draaien. En dat voor slechts twee keer per jaar.
Toen ik als sportverslaggever voor een naburige lokale radio in 1998 voor het eerst een reportage maakte vanaf “De Bargen” rolden eerst mijn ogen zowat van verbazing uit de kassen bij het zien van de fraaie accommodatie. Daarna begonnen mijn oren te suizen na het horen dat er slechts twee keer per jaar mocht worden gecrosst.
Sinds die tijd regelmatig verslag gedaan van fraaie en spannende sport, zonder wat voor wantoestanden dan ook. Rijders, zo verzekerden ze mij, komen graag naar Oldebroek. Goede baan en prima organisatie.
Dit alles dreigt nu te verdwijnen, door toedoen van een eenling. Dat zou een klap zijn voor allen die “De Bargen” een warm hart toedragen. Bestuursleden, de vele vrijwilligers en natuurlijk niet te vergeten de crossers, veel sterkte toegewenst.
Ik hoop dan ook dat gerechtigheid uiteindelijk zal zegevieren en dat niet weer een eenling alle aandacht op zich vestigt en het voor veel liefhebbers en sympathisanten verziekt.
Want van die verziekende eenlingen hebben we er al te veel gehad: Volkert vd G., Murat D (Leerling Terracollege), Mohammed B.
Zij konden niet worden tegengehouden, de eenling waar het hierom gaat nog wel!
Rechter en gemeente: STOP HEM!! Dan kunnen we nog jaren genieten van fantastische sport.
En zo niet: gooi dan meteen de A28 dicht, is hij ook van die overlast af.
isbo

crossbaan oldebroek

Bericht door isbo »

deze crossbaan moet gewoon blijven is een van de mooiere in nl en moet zeker blijven.
dennis isbouts
Gert van Werven

Bericht door Gert van Werven »

De crossbaan moet blijven anders kan ik er volgend jaar niet meer knallen op het zijspan

Gert van Werven
vrijwilliger

de bargen moet blijven

Bericht door vrijwilliger »

De bargen moet zeker blijven, laat die man zelf een ander plekkie zoeken!we zullen er voor zorgen dat we blijven crossen fietsen en blaffen hoe het went of het keert...! We wensen het bestuur Sterkte!!!!
Jaarlijkse bezoeker

Ieder z`n plezier

Bericht door Jaarlijkse bezoeker »

Ga deze klager z`n levensloop eens na, werkt hij wel voor z`n geld??
een zittend gat,
bedenk zich wat
Gesloten