De bargen moet blijven!!!!!

Geef je mening hier.
De Bargen 4-ever

De bargen moet blijven!!!!!

Bericht door De Bargen 4-ever »

Crossbaan de Bargen mag nooit verloren gaan, al 40 jaar een begrip in Oldebroek, en dit wil 1 mannetje gaan vergallen. Dit kan niet, Circuit de Bargen mag niet verloren gaan!
Gast

Bericht door Gast »

De Bargen moet blijven. Nu heeft die buurman er in ene keer last van. Dikke onzin....laat hem verhuizen !!!
bewoners ingang de bargen

sco moet blijven

Bericht door bewoners ingang de bargen »

Wij begrijpen niet waar die persoon zich druk om maakt ,want wij hebben nergens last van terwijl alles en iedereen vlak bij ons langs de deur heenkomt.WIJ VINDEN DAT GEWOON ALLES MOET BLIJVEN ZOALS HET IS !!!!!!!!!!!!!!!
gast 1

SCO MOET BLIJVEN

Bericht door gast 1 »

TOEN DIE BUURMAN DAAR GING WONEN WIST HIJ DAT ER 2X PER JAAR MOTORCROSS IS, DUS ALS HIJ ER MOEITE HEEFT, HAD HIJ HIER NIET MOETEN KOMEN WONEN HET IS GEEN SCHIPHOL !!!!!!!!!!!!
Gast

Re: De bargen moet blijven!!!!!

Bericht door Gast »

De Bargen 4-ever schreef:Crossbaan de Bargen mag nooit verloren gaan, al 40 jaar een begrip in Oldebroek, en dit wil 1 mannetje gaan vergallen. Dit kan niet, Circuit de Bargen mag niet verloren gaan!
De bargen moet blijven
Gast

Re: De bargen moet blijven!!!!!

Bericht door Gast »

Gast schreef:
De Bargen 4-ever schreef:Crossbaan de Bargen mag nooit verloren gaan, al 40 jaar een begrip in Oldebroek, en dit wil 1 mannetje gaan vergallen. Dit kan niet, Circuit de Bargen mag niet verloren gaan!
De bargen moet blijven
Die buurman moet niet zeuren moet die maar ergens anders gaan wonen
J.Reurink

SCO moet blijven!

Bericht door J.Reurink »

Het zal toch niet gebeuren?
Nee natuurlijk niet, dit is toch *helemaal van de gekke*
1, ja u leest het goed, 1 buurtbewoner die klaagt dit is echt heel lekker democratisch dat moet dus een rechtszaak worden(hebben ze niet iets beters te doen?), zulke intolerante mensen zitten ze dus echt niet op te wachten op de Veluwe. Misschien houdt ie ook niet van voetballen en moet het OWIOS veld ook verdwijnen...zielig!
Sterkte en ik wens de organisatie, alle vrijwillegers en ook het publiek in de jaren die komen nog heel veel en vaak een fantastisch motorspektakel op de bargen.
Groeten uit Noorwegen.
Buurtbewoners

De Bargen MOET blijven!!

Bericht door Buurtbewoners »

WIJ, DE BUURTBEWONERS VAN DE VIERSCHOTENWEG,
Als onze buurman ZULKE problemen heeft met de gemeente, ATB- vereninging,hondeclub en motocross, kan hij beter gaan verhuizen!!
Wij wensen de gemeente, ATB-vereninging,hondeclub en motocross veel succes toe en wij hopen dat wij nog heeeeel lang hiervan kunnen en MOGEN genieten.
Het is een PRACHT gebied!!!!!!
HET LOO,SE VOLK

DE BARGEN MOET BLIJVEN

Bericht door HET LOO,SE VOLK »

DAT ZULKE MENSEN HET VOOR ONS BEDERVEN
WE STRIJDEN AL JAREN OM OP DE LANDKAART TE KOMEN EN HET IS DOOR DE CROSS GELUKT WE VINDEN HET ALLEMAAL PRACHTIG WAT DAAR GEBEURT EN WAT MOET DOORGAAN
WE STAAN ACHTER DE CROSS EN ATB CLUB , HONDECLUB
EN WE HOPEN OP GOEDE AFLOOP

GROETEN HET LOO
Michael Das

Een Buurtbewoner met een persoonlijk Probleem !!!!

Bericht door Michael Das »

Ik en ik weet met mij vele collega crossers vinden het toch te gek dat 1 Buurtbewoner (die wist waar die te wonen kwam) iets kapot probeert te maken voor zoveel verschillende mensen, sporters en fans !


Om het heel netjes te zeggen, wil ik de bewoners van Oldenbroek condoleren met een egoistische Buurtbewoner.




Mensen van Oldenbroek tot de volgende NK Motorcross !!!
mx jansen

de bargen....

Bericht door mx jansen »

tja wat moet ik ervan zeggen...tuurlijk moet alles bij het oude blijven we hebben het mooi voor elkaar en proberen vooral de buren te vriend te houden en dat dan in van hen ons nu zo dwars gaat zitten dat is erg jammer.Gelukkig is de rest van de buurt wel blij met onze aanwezigheid!!
Ben nu paar jaar vrijwilliger en doe dat echt met veel plezier en hopelijk kan ik het nog vele jaren doen!!

gr mxjansen
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

De Bargen

Bericht door Redactie »

Klaas schreef:

"ik vind het gewoon belachelijk wat voor een last kun je nu hebben van ATB"ers het is te gek voor woorden de mensen aan het toegangspad hoor je nergens over voor die mensen heb ik veel begrip en een persoon achter in zal zeker last hebben van de fietsers die alleen rond het startveld rijden t'ís te gek voor woorden maja kijk ook eens op www.motocrossplanet.nl op het forum onder buurtbewoner valt crossbaan aan ik hoop dat we met de cross fietsclub en hondeclub nog veel plezier beleven op de bargen"

De redactie heeft deze reactie ook bij dit onderwerp geplaatst.
Laatst gewijzigd door Redactie op zo okt 09, 2005 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
bezorgde buurtbewoner

DE BARGEN MOET BLIJVEN

Bericht door bezorgde buurtbewoner »

Ik woon nagegenoeg aan de crossbaan en ik vind het RONDUIT belachelijk dat 1 zo'n (achtelijke) man het voor een hele buurtgemeenschap kan of gaat verpesten!! Loopt te zeuren over vergunningen of zo??
Deze fantastische vrijwilligers zijn altijd correct tegenover de buurt. Houden ons ALTIJD netjes op de hoogte over de gang van zaken.
Ruimen na een evenement zeer spoedig op, en laten de "boel" keurig achter. Geluidsoverlast??? WAARVAN??????????
En nu zul je krijgen dat 1 man dit probeert te verzieken??? nou, mooi niet!!!!
Hij KAN gewoon niks anders dan lovend zijn over "De Bargen", anders hadden toch wel meer mensen geklaagd???
Ik heb nooit wat gehoord in die 40 jaar dat "De Bargen" bestaat.....

Een zeer bezorgde buurtbewoner.
nn

"de Bargen"

Bericht door nn »

Geachte Gemeente en andere lezers,

Ik heb vernomen dat er een aanklacht tegen u is aangespannen over de activiteiten die zich afspelen op "de bargen".
Ik kon het in eerste instantie niet geloven dat maar liefst 1 burger uit uw gemeente dit heeft aangespannen.
Hoe kan dit en moet ik mij zorgen gaan maken?? Nee toch, 1 burger kan dit toch niet verknallen?
"de bargen" hoopt in 2007 hun 40-jarig bestaan te vieren en ik zou het ten zeerste betreuren als dit vroegtijdig zou moeten ophouden te bestaan.

DE POT VERWIJT DE KETEL???????

Onze lieve medeburger is een natuurliefhebber en geniet van al het mooie dat o.a. in de bossen leeft.
Ja ja, mooi bla bla maar ga eens een kijkje nemen in de tuin bij persoon "aanklager" ......
Zeecontainers als paardenstallen????? Komt op mij niet over als een natuur en dieren liefhebber.
Deze EDELDIEREN staan in ZEECONTAINERS!! niet echt een adelijk plekje voor deze dieren vind u wel? Volgens mij horen zulke dieren in een ruime goed gebouwde stal op een flinke laag stro en elke dag vers plak hooi....
En maar klagen dat er op "de bargen" niet voldoende wordt opgeruimd...
DAAR WORDT TENMINSTE OPGERUIMD EN VERZORGD ACHTER GELATEN!!!!!
Kan deze aanklager nog een voorbeeld aan nemen!!

Geachte Gemeente van Oldebroek,
Moet deze persoon niet eens aangepakt worden? i.p.v. "de bargen"?
Illegaal zeecontainers plaatsen voor paardenstallen??

Ik wens u en onze gemeente veel succes met het proces.
Met vriendelijke groet,
De Bargen 4-ever

Bericht door De Bargen 4-ever »

Hopelijk kijkt de gemeente ook naar de goede reacties op de crossbaan! dit is 1 tegen de rest, hij wist dat die baan daar is en moet nu niet gaan zeuren. Gemeente denk aub na, deze man mag nooit zijn zijn krijgen. Laat hem maar gaan verhuizen naar een hutje op de hei, daar zijn gaan crossbanen, oja, wel mountainbikers, daar heeft deze man ook al iets op tegen :evil: . dan maar een onbewoon eiland! :) :D

Groeten Robert, vrijwilliger Circuit de Bargen
Gesloten