De bargen moet blijven!!!!!

Geef je mening hier.
't Loo spreekt

DE BARGEN MOET BLIJVEN

Bericht door 't Loo spreekt »

Stel nu, in het ergste geval dat deze man zn gelijk krijgt....
Wat gebeurt er dan met al die vrijwilligers?? Er bevinden zich veel jongeren onder de vrijwilligers en wat gaan die doen om de tijd te doden???

Criminele activiteiten zitten we niet bepaalt op te wachten...
Of op geluidsoverlast op 't Loo,
Ze moeten toch hun "energie" kwijt??
De jongelui moeten toch wat om handen hebben en de bargen is een geweldige plek. En ze doen nog nuttig werk ook!!!!!
Is dit een stof om over na te denken??
We dachten van wel!!

DE BARGEN MOET BLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!

Bewoners van 'tLoo
voetbalfan

DE BARGEN MOET BLIJVEN

Bericht door voetbalfan »

ik ben zelf een voetbal liefhebber en heb niks met cross en atb maar wat die mensen altijd regelen petje af,altijd alles piekfijn voor elkaar.

en dat zal moeten verdwijnen? ik denk het niet.
anders ga ik persoonlijk met een handtekeningenactie bij de leden van owios langs


groeten een owios fan
ATB-vriend

De Bargen

Bericht door ATB-vriend »

:?: Goed om te lezen dat er zoveel steun is. :!:
Ook ik als ATB-fanaat kan niet begrijpen dat dit hele circus door 1 zeurpiet in gang gezet moet worden. Er is behoefte aan een trainingslokatie voor ATB-ers. Het is toch prachtig dat juist deze unieke gelegenheid wordt geboden in de gemeente Oldebroek. Laten we er trots op zijn dat we in deze gemeente zoveel sportfanaten hebben die dit soort dingen op poten zet.
En dan heb ik het dus niet alleen over het ATB-gebeuren, uiteraard ook de cross en andere sportieve activiteiten.

We laten ons niet zomaar wegjagen! :twisted: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Ik geef de buurman volledig gelijk.

*Het stinkt
*Het maakt veel lawaai
*Het is slecht voor het milieu
*Het is (aantoonbaar)slecht voor de flora en fauna, verandering dierenspiegel e.d.[/list]
crosser

milieu activist

Bericht door crosser »

Anonymous schreef:Ik geef de buurman volledig gelijk.

*Het stinkt
*Het maakt veel lawaai
*Het is slecht voor het milieu
*Het is (aantoonbaar)slecht voor de flora en fauna, verandering dierenspiegel e.d.[/list]
DOOR DIE TWEE KEER PER JAAR IK DENK HET NIET JE HEB DENK IK OOK EEN AUTO, DUS DAT STINKT OOK EN MAAKT LAWAAI
nn

Re: sco moet blijven

Bericht door nn »

bewoners ingang de bargen schreef:Wij begrijpen niet waar die persoon zich druk om maakt ,want wij hebben nergens last van terwijl alles en iedereen vlak bij ons langs de deur heenkomt.WIJ VINDEN DAT GEWOON ALLES MOET BLIJVEN ZOALS HET IS !!!!!!!!!!!!!!!


dat zijn nog eens buren die meeleven met de sportmensen
MARVIN

Fan ATB vereniging

Bericht door MARVIN »

Ik vind het niet leuk dat één meneer last heeft dat wij daar fietsen op de Bargen. In de nieuwbouw kan ik niet crossen, ik zal er erg verdrietig van zijn dat ik niet meer kan fietscrossen. Gemeente Oldebroek help ons!!!
Gast

Re: Jeugdfan ATB vereniging

Bericht door Gast »

MARVIN schreef:Ik vind het niet leuk dat één meneer last heeft dat wij daar fietsen op de Bargen. In de nieuwbouw kan ik niet crossen, ik zal er erg verdrietig van zijn dat ik niet meer kan fietscrossen. Gemeente Oldebroek help ons!!!
Gast

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:Ik geef de buurman volledig gelijk.

*Het stinkt
*Het maakt veel lawaai
*Het is slecht voor het milieu
*Het is (aantoonbaar)slecht voor de flora en fauna, verandering dierenspiegel e.d.[/list]
Als je lef hebt, zet je naam er dan ook onder.
LAFAARD!!!!!!!
Camel

Bericht door Camel »

Anonymous schreef:Ik geef de buurman volledig gelijk.

*Het stinkt
*Het maakt veel lawaai
*Het is slecht voor het milieu
*Het is (aantoonbaar)slecht voor de flora en fauna, verandering dierenspiegel e.d.[/list]
Ik ben niet naar de wc geweest!!
Het stinkt
Maakte lawaai
En waarschijnlijk ook nog slecht voor het milieu.

Jongens ik wens jullie veel sterkte, het mag niet gebeuren dat op deze manier weer een crossbaan word gesloten. Als het zo door gaat word het word het nog druk in de bossen met wildcrossers. Dat zal een hele vooruitgang zijn voor de rust daar. Dus klagers weet waar je aan begint!!
De bargen 4-ever

Bericht door De bargen 4-ever »

Anonymous schreef:Ik geef de buurman volledig gelijk.

*Het stinkt
*Het maakt veel lawaai
*Het is slecht voor het milieu
*Het is (aantoonbaar)slecht voor de flora en fauna, verandering dierenspiegel e.d.[/list]
als je een auto hebt, verkoop die dan ook vandaag nog, die doet toch alles van wat hierboven staat! denk toch na! koop maarvast dikke kleren voor de winter, dan hoeft je de verwarming niet aan te zetten. Want dat is toch ook slecht voor het milieu? Dus dit zijn argumenten van niets, want iedereen vervuild.

Groeten Robert
gvr

DE BARGEN MOET BLIJVEN

Bericht door gvr »

Juli 2004, stukje uit de plaatselijke krant.

Circuit De bargen ’t Loo

De gemeente Oldebroek heeft bepaald dat niet meer dan 1 evenement, gedurende maximaal twee dagen per jaar op dit circuit gehouden mag worden. Dat criterium wordt al gehaald met de paasmotorcross.
Op dit circuit traint in de winterperiode de ATB vereniging Oldebroek. Afgelopen 28 februari 2004 is er ter afsluiting van het winterseizoen ontheffing verleend voor fietscrosswedstrijden.
, 1 buurman, kaartte overlast aan bij de gemeente. De commissie vindt zijn bezwaren gegrond, is te lezen in uw krant van vrijdag 25 juni 2004. Ik vind deze beslissing van de gemeente Oldebroek onbegrijpelijk. Ook het bezwaarschrift van de buurman . naar aanleiding van 1 dag (wat) overlast begrijp ik niet.
Sportieve evenementen voor de jeugd zijn er nagenoeg niet op ’t Loo. Daarom vind ik dat de gemeente Oldebroek dit zou moeten stimuleren en zich niet zo moet laten beïnvloeden door 1 persoon.

Ineke van Rijssen
’t Loo


Het lijkt er op dat de geschiedenis zich gaat herhalen: 1 persoon, die het gaat verpesten voor een hele (buurt)gemeenschap en motorcrossliefhebbers. Gemeente denk na. Een hele generatie, die is opgegroeid met dit crossevenement op deze prachtige locatie. Een evenement, dat altijd uitstekend is georganiseerd. Veel saamhorigheid brengt voor de gemeenschap. Dit evenement laten de fans zich niet ontnemen door 1 persoon, die uit een ander deel van het land komt.
Waar ze schijnbaar andere normen en waarden hebben, en deze ons op willen leggen . Dit is helaas geen incident . Steeds meer nieuwe inwoners met name uit het westen van het land maken problemen over de leefwijze,bedrijfsvoering met de plaatselijke bevolking. Dit lijdt onherroepelijk tot wrevel met alle gevolgen van dien.
Ik denk dat deze persoon dit evenement de nek wil omdraaien om vervolgens met de noorderzon (misschien noodgedwongen) te vertrekken.
Ik hoop van harte, dat de gemeente oog en oor heeft voor de wensen van de mensen, die het aangaan.

Gerard van Rijssen
’t Loo
harmen harmsen

Bericht door harmen harmsen »

het zal erg jammer zijn dat de baan er niet meer is.het is 1 van de mooiste circuits van nederland en moet zeker op de kaart blijven staan van de top banen in nederland
uitenhoven77

Re: DE BARGEN MOET BLIJVEN

Bericht door uitenhoven77 »

voetbalfan schreef:ik ben zelf een voetbal liefhebber en heb niks met cross en atb maar wat die mensen altijd regelen petje af,altijd alles piekfijn voor elkaar.

en dat zal moeten verdwijnen? ik denk het niet.
anders ga ik persoonlijk met een handtekeningenactie bij de leden van owios langs


groeten een owios fan
en dat zegt een voetbal fan he,

dat wil toch al iets zeggen gemeente

hij wist van tevoren toen hij daar en huis kocht al waar hij aan begon

de bargen moet blijven
sport liefhebber

DE BARGEN MOET BLIJVEN

Bericht door sport liefhebber »

ALS DEZE BUURMAN TOCH ZULKE PROBLEMEN HEEFT MET WAT ER DAAR GEBEURT KAN HIJ TOCH BETER VERHUIZEN

IK DEN DAT ER MAAR EEN COMITE OPGEZEDT MOET WORDEN
DE BARGEN MOET BLIJVEN[/i]
Gesloten