De bargen moet blijven!!!!!

Geef je mening hier.
bigidiot

Bericht door bigidiot »

het zal toch niet waar zijn dat door een dom iemand een prachtig cross circuit moet sluiten net als in het zuiden des lands toen der tijd en dat daarna de man verhuisde met gevolg de crosbaan gesloten.
laat de bargen gewoon bestaan en wees eerlijk 2x per jaar is voor zon baan eigelijk veel te weinig laat deze baan iedere maand een dag open gaan.
bestuur van de crossclub heel veel sterkte ook het atb en de honden verreniging kop op.
de gemeente moet verplichten die man te verhuizen.

sterkte vanuit emmen
Gast

Bericht door Gast »

Beste heer die bezwaar maakt, (redactie)
Er is nog 1 week tegaan voordat de rechter zich ermee gaat bemoeien.
We hopen dat u uw bezwaren zult intrekken. U leest al deze berichten toch ook?
En ziet om hoeveel medemensen het gaat.
Laat iedereen toch zijn eigen hobby uitoefenen

Veel succes 18 oktober.
Gast

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:Beste heer die bezwaar maakt, (redactie)
Er is nog 1 week tegaan voordat de rechter zich ermee gaat bemoeien.
We hopen dat u uw bezwaren zult intrekken. U leest al deze berichten toch ook?
En ziet om hoeveel medemensen het gaat.
Laat iedereen toch zijn eigen hobby uitoefenen

Veel succes 18 oktober.
Trek toch die bezwaren in! Je maakt hier alles mee kapot dat in al die jaren door SCO is opgebouwd. Nu kan het nog.
Ik snap ook niet waarom die zo zeurt. Hij gaat er zelf naast wonen.
Dus buurman als je dit leest; trek toch die bezwaren in, voor het te laat is!
Gast

Bericht door Gast »

Buurman, als je dit leest, plaats dan zelf ook een reactie als je lef hebt. of was dit je reactie? Zou mij niets verbazen dat je op deze manier toch steun probeert te krijgen!!! Maar die steun zal er toch NOOIT komen
dus trek je bezwaren aub in
Anonymous schreef:Ik geef de buurman volledig gelijk.

*Het stinkt
*Het maakt veel lawaai
*Het is slecht voor het milieu
*Het is (aantoonbaar)slecht voor de flora en fauna, verandering dierenspiegel e.d.[/list]
Gast

Bericht door Gast »

*Het is (aantoonbaar)slecht voor de flora en fauna, verandering dierenspiegel e.d.[/list][/quote][/quote]

Hier kan ik het mee eens zijn!! Maar dat geld dan alleen als de baan gesloten word, want dan gaat men pas echt de natuur in en volgens mij wil iedereen dat voorkomen. En dan is het schadelijk maar nu niet. De baan ligt er al 40 jaar heb ik begrepen, wat verwacht je dat er gebeurd als de baan gesloten wordt? Dat de Dodo weer terug komt?? Er is geen een dier dat er last van heeft, 5 minuten na de wedstrijd zijn ze het weer vergeten en lopen ze weer over de baan. Ik vind eigenlijk dat die baan het hele jaar geopend moet zijn.
van Dooren

Crossbaan de Bargen

Bericht door van Dooren »

Wat zijn we toch leuke mensen onder elkaar in Nederland ,en het elkaar maar flink moeilijk maken. Met onze crossbaan in de Reek kwam het door iemand die problemen had met de gemeente en op die manier over de rug van de crossers zat hij constant te vervelen totdat de gemeente het beu werd en onze baan sloot. Zoek het uit wat het echte probleem is, laat je niet aan de kant zetten en pas op want onze club dacht het komt wel goed niet dus, de baan is na 35 jaar verdwenen. Het volgende probleem is dat je steeds meer wildcross krijgt en dat wil niemand.Hou je taai.
mountainbiker

de bargen

Bericht door mountainbiker »

beste crossers, hondenvereniging en atb-ers,

ik betreur het zeer dat de gemeente zich laat manipuleren door 1 persoon,
of zijn het er tocht 2.
Laat de locatie toch blijven, en laat de verenigingen daar lekker gebruik van maken.
Het zijn weer de westerlingen die bezwaar hebben tegen alles wat goed is voor de omgeving van 't Loo en Oldebroek, waar blijft onze eigen mening
als gemeente?
Laat toch een nieuwe inwoner ( Westerling) van de gemeente eerst een cursus volgen van, hoe ga ik met de mensen om van Oldebroek en omstreken?


bestuur SCO veel succes volgende week

een biker
Gerrit-Jan

De Bargen moet blijven

Bericht door Gerrit-Jan »

Als deze ene bewoner problemen heeft dat er palen in de bos staan wat is het volgende probleem?
De afrastering langs de a 28
De omheining langs het landgoed
De omheining langs een weiland
etc.
Deze persoon moet gauw ophouden want er komt geheel geen einde aan zijn waanidee
sco en de atb en de hondeclub veel wijsheid
buurtbewoners de bargen

DE BARGEN MOET BLIJVEN

Bericht door buurtbewoners de bargen »

We zijn net met een heel aantal bewoners wezen kijken op de bargen
en het is schiterend hoe jong en oud zich vermaken op de atb.
We snappen niet waar onze buurman last (met een groot ?) van heeft.
We hopen dat de rechter en gemeente goed nadenkt wat ze doen,want het zou toch niet waar zijn dat zo iets mooi moet verdwijnen door 1 iemand. Wij vinden dat ze nog maar heel goed moeten nadenken voordat hij dit aanvecht. Het is niet te geloven! We hopen dat we er nog heel veeeeel jaren plezier van kunnen hebben en dat onze kinderen en kleinkinderen daar ook van kunnen genieten. We zitten absoluut niet op wild crossers te wachten het is nu nog mooi rustig.

met vriendelijke groeten de buren!!
henry

Bericht door henry »

het zou volgens mijn wel heel prettig zijn als gewoon ieder 1 zijn eigen naam er neer zet onder wat hij of zij schrijft dan heeft die man gelijk in de gaten over wat van buren en gasten het gaat, dan weet hij gelijk wat hij aan jullie heeft en hoeft hij ook niks te verwachten,dus bij deze maak je ware aard gewoon bekend en hang niet de schijnheil uit want daar redden we ONZE crossbaan niet mee

MVG H FOBBE
Gast

Bericht door Gast »

:roll: Ja hoor het is weer eens zover!
te sneu voor woorden dat 1 persoon het plezier van zovelen kan vergallen. En naar wat ik hier aan reacties lees staat die man dus echt helemaal alleen. Maar idd voor de rechter kunnen soms rare dingen gebeuren, dus waakzaamheid is geboden!
In ieder geval veel succes met het behoud van 'de Bargen'

Rob
uit
Meppel
Berry

Bericht door Berry »

Het is inderdaad jammer dat één persoon een goed initiatief zomaar om zeep kan helpen, maar dat is nu eenmaal de democratie waarin wij leven. Die man heeft natuurlijk recht op zijn mening, maar mijn mening is anders. Ik ben van mening dat een dergelijk initiatief een warm hart toegedragen moet worden. Het gaat immers om een sportief samenzijn van verschillende mensen en daar moet (nogmaals: naar mijn mening) binnen bepaalde regels toch ruimte voor zijn. Ik kan alleen maar hopen dat als het tot een rechtzaak komt de rechter een goede beslissing zal nemen, zowel voor alle mensen die gebruik maken van deze faciliteit als voor de man die bezwaar maakt.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? We leven nu eenmaal op dit stukje wereld met z'n allen en met een klein beetje respect naar elkaar kan het allemaal zo makkelijk gaan.......
kwast
Berichten: 2
Lid geworden op: zo okt 09, 2005 18:03
Locatie: wezep

circuit de bargen

Bericht door kwast »

ik zou het betreuren als de crossbaan,atb,hondenclub weg moeten uit de bargen,ik kom zelf al vanaf mijn vijfde jaar met pasen op de bargen en heb zelf er ook nog als vrijwilleger gewerkt ,het zal toch niet gebeuren dart 1 iemand uit het westen alles laat verdwijnen dat kan en mag toch niet gemeente OLDEBROEK ,ik wens die dit aangaat (bestuur) veel succes toe volgende week 18 oktober.

HENRY VAN WEEGHEL
gast

gast

Bericht door gast »

zeker een importer
Piet

Bericht door Piet »

Handtekening aktie misschien een idee?
De bargen hoort gewoon bij de gemeente oldebroek,
laat die buren maar verhuizen :idea:
Gesloten