Postkantoor in Wezep

Geef je mening hier.
Plaats reactie
Rescueman
Berichten: 62
Lid geworden op: di mar 21, 2006 22:03
Locatie: Wezep
Contacteer:

Postkantoor in Wezep

Bericht door Rescueman »

Er waren geruchten dan het Postkantoor in Wezep dicht zou gaan.. Ik ken de status er niet van..

Maar de klantvriendelijkheid is er niet beter op geworden..

Om 17:30 sluit het postkantoor.. Dat is normaal..
Maar als er op dat moment een rij is van binnen naar buiten, vind ik het niet normaal dat je om 17:30 voor alle mensen die nog in rij buiten staan de deur op slot doet..

Helaas gebeurde dit vandaag.. Hoeft het postkantoor in Wezep niet klant vriendelijk te zijn ?
Waar is de service gebleven ?, Of is het op tijd thuis zijn belangrijker dan de klantvriendelijkheid en service gerichtheid..

Het word tijd dat er concurentie in de postmarkt echt aanbreekt..
Peter Adema
[
orgel fan
Berichten: 12
Lid geworden op: wo mei 14, 2003 21:49
Locatie: Wezep

Bericht door orgel fan »

Persoonlijk vind ik de klantvriendelijkheid wel goed bij het postkantoor.
En je kan natuurlijk ook zorgen dat je optijd op het postkantoor bent en niet op het laatste moment.

Volgens mij werken ze met een tijdsbeveiliging en dat betekend dat de deur om 17:30 uur dicht moet zijn zodat het alarm zijn werk kan doen??
Gebruikersavatar
Barry
Berichten: 349
Lid geworden op: di okt 23, 2007 11:54

Bericht door Barry »

Als je niet al te kieskeurig bent is de service inderdaad redelijk.

Maar ik hou er niet van als er aan de andere kant van het raam een vreselijk humeurig persoon zit, die ook nog eens elke dag met het verkeerde been uit bed stapt!

En waarom pas om half 6 bij het postkantoor? ach ja, sommige mensen moeten ook werken tot 5 uur en dan heel vlug naar het postkantoor, dan lukt het misschien net om, om 1 minuut voor half 6 daar te zijn.

Ik denk dat het een betere oplossing zou zijn om het postkantoor tot 6 uur open te laten zijn.

En wat zo'n tijdschakelaar betreft voor de beveiliging, als die er om half 6 opspringt dan moet het personeel ook al weg zijn. Die beveiliging zal eerder om 6 uur aan moeten zijn.

Daarnaast heb ik door mijn werk ook ervaring met andere postkantoren en daar kan wel een persoon met een glimlach zitten... Waarom in Wezep niet?
Rescueman
Berichten: 62
Lid geworden op: di mar 21, 2006 22:03
Locatie: Wezep
Contacteer:

Bericht door Rescueman »

Ga eens naar het postkantoor in Kampen, daar staan vriendelijke mensen, die vriendelijk helpen, en meedenken, en die er niet over nadenken om een deur precies om 17:30 dicht te doen, als er tot buiten een rij staat..

De beveiliging is lulkoek.. Een groenteboer of de apotheek gooit zijn winkel ook niet dicht als het zo druk is..

Dat heeft dus helemaal niets met klantvriendelijkheid te maken, maar gewoon met hufterigheid van de betrokken medewerkers...

Wat mij betreft verdwijnt het postkantoor, en komt er een agentschap die door een echte ondernemer wordt, die snapt dat klanten, zijn broodwinning zijn..
Peter Adema
[
Anna
Berichten: 8
Lid geworden op: do aug 23, 2007 18:09
Locatie: wezep

Aardige mensen.

Bericht door Anna »

Mijn ervaring is juist heel positief met de medewerkers van het postkantoor in Wezep. :D
Misschien was er wel een reden voor dat de deur "zomaar" dicht ging.
Al naar gevraagd? :wink:

Weet je wat pas onbeschoft is, wat regelmatig gebeurd maar niet alleen in het postkantoor, dat als er een klant geholpen wordt en diens telefoon gaat. Dan moet de medewerker achter het loket gewoon wachten tot meneer of mevrouw is uigepraat.
Daar zou ik als medewerker behoorlijk van balen! :evil:
Toch bleef de meneer die u beschreef uiterst vriendelijk...petje af. :D

Ach, weet je er is ook een spreekwoord: "Wie goed doet, goed ontmoet".
Weer eens aardig voor de man/vrouw achter het loket.
Zeuren kunnen we allemaal toch... :roll:
Plaats reactie