Perspectief jongeren later naar bed dan de CU fractie Elburg

Geef je mening hier.
Plaats reactie
Bartus
Berichten: 26
Lid geworden op: vr dec 12, 2008 19:47

Perspectief jongeren later naar bed dan de CU fractie Elburg

Bericht door Bartus »

Perspectief Elburg/Oldebroek, de CU jongeren organisatie vindt het positief dat de CU fractie Elburg een discussie op gang wil brengen over gezonde uitgaanstijden voor jongeren. "Toch heb ik wel even met mijn ogen geknipperd toen ik het persbericht in de krant las", aldus Willem Bart Junte, secretaris van Perspectief.

Anders dan de CU fractie vindt Perspectief Elburg/Oldebroek half één sluitingstijd wel wat aan de vroege kant voor uitgaan. Perspectief ziet meer in het advies van Vroeg op Stap. Zij adviseren uiterlijk 02.00 uur als sluitingstijd voor jongeren tot 18 jaar.

Perspectief Elburg/Oldebroek voelen zich gesteund door de ambassadeurs van Vroeg op Stap, Foppe de Haan, Frits Bolkestein en kinderarts Nico van der Lely. De woordvoerders van Perspectief, Renko Steenbeek en Jonne Kleijer, zouden het een goed idee vinden om de openingstijden te vervroegen naar 20.00 uur. Op deze manier hebben de jongeren nog een lange tijd om gezellig met vrienden door te brengen.
Ze onderstrepen zeker het initiatief om de discussie op gang te brengen en het initiatief van Vroeg op Stap in deze regio te promoten. "Wij doen graag mee in het publieke debat en we laten zeker nog van ons horen", aldus Perspectief Oldebroek/Elburg.

Mij vraag is: Wat vinden jullie hiervan????
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Perspectief jongeren later naar bed dan de CU fractie Elburg

Bericht door Redactie »

Reacties kunt u ook mailen naar info@oldebroek.net
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Gebruikersavatar
mrotman
Beheerder
Berichten: 445
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 16:18
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Perspectief jongeren later naar bed dan de CU fractie Elburg

Bericht door mrotman »

Ik ben het met perspectief eens.
Je kunt vroeg op stap en vroeg sluiten niet te geforceerd invoeren. Dit zal de jeugd eerder laten beslissen om te gaan stappen waar de sluitingstijd wel later is.
Plaats reactie