Bezoeker Oldebroek.net kiest voor ABO. (2de verkiezingspoll)

Verkiezingen algemeen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10145
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Bezoeker Oldebroek.net kiest voor ABO. (2de verkiezingspoll)

Bericht door Redactie »

Bezoeker Oldebroek.net kiest massaal voor ABO. (2de verkiezingspoll)

Wilt u de eerste peiling nog eens bekijken, klik dan hier.

Afbeelding

Afbeelding
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
jacco
Berichten: 24
Lid geworden op: zo sep 09, 2007 19:54
Locatie: Wezep

Re: Bezoeker Oldebroek.net kiest voor ABO. (2de verkiezingspoll)

Bericht door jacco »

Kijk sommige mensen worden dan toch wakker.

Landelijk worden wij door de 3 partijen compleet leeggezogen aan belastingen en de verschillende leugens die zich steeds meer opstabelen.
Meerdere keren is dit huidige kabinet op kantje boort springen geweest, maar helaas nog niet gebeurt.
Wat ik nu dus werkelijk niet begrijp is dat bijna iedereen klaagt steen en been over het huidige beleid, maar stug blijven we voor de CU/PVDA/CDA gaan. Ze draaien en keren de kont zoveel mogelijk dat het hun allemaal goed uitkomt. Al de beloftes die je in in de lokale kranten vind komt straks helemaal niks meer van. Het bekende zinnetje' Geen geld voor'.
Laat je niet bedotten, maar open uw ogen. Kijk landelijk en ga dan bij jezelf na wat het uithaalt om op de zittende macht te stemmen. Kijk naar de verschillende belasting verhogingen in deze gemeente:Grafrecht,hondenbelasting, woz enzzzz...Veel beloftes, maar weinig wol....
Het O zo belangrijke bedrijven terrein in Hattemerbroek, wat dus echt gewoon verspild geld is geweest. Daar hoort men de zittende garde niet over......
ronaldb
Berichten: 47
Lid geworden op: do nov 05, 2009 9:49
Locatie: Wezep

Re: Bezoeker Oldebroek.net kiest voor ABO. (2de verkiezingspoll)

Bericht door ronaldb »

Ja deze uitslag is toch niet vreemd want de burgers zijn het zat om zich voor te laten liegen en bedriegen met mooie praatjes en kontdraaierij door de CU/PVDA/CDA
Gebruikersavatar
Barry
Berichten: 349
Lid geworden op: di okt 23, 2007 11:54

Re: Bezoeker Oldebroek.net kiest voor ABO. (2de verkiezingspoll)

Bericht door Barry »

Het lijkt erop dat ABO een giga winst gaat maken, maar er moet wel rekening worden gehouden met de vraag hoe goed de bezoekers van Oldebroek.net een afspiegeling zijn van alle inwoners van de gemeente Oldebroek.

Daarnaast hebt je het feit dat vanuit kerkelijke achtergrond bijna altijd wordt gestemd op een christelijke partij. Vooral het `verlies` van SGP lijkt mij niet reël. Dit omdat SGP een zeer harde achterband heeft van zeer trouwe kiezers.

Toch verwacht ik wel dat CU (veel)verlies zal leiden, maar dat deze stemmen vooral zullen gaan naar CDA en SGP.

Ook hoop ik dat ABO niet op hetzelfde uitdraait als LPF een aantal jaren geleden. LPF was ook de partij die verwoorde wat de burger voelt, maar is zonder veel goeds te kunnen doen "ter ziele gegaan". Dat zou jammer zijn van alle kiezers die hun vertrouwen uitspreken en alle wachtgeld dat daarna uitbetaald moet worden (ik weet niet of dit voor de gemeente ook geld). Mijn oproep aan ABO is om hiervoor te waken.

Concluderend ben ik zeer benieuwd wat de verkiezing gaat brengen.
huub verberk
Berichten: 144
Lid geworden op: do jan 14, 2010 18:12

Re: Bezoeker Oldebroek.net kiest voor ABO. (2de verkiezingspoll)

Bericht door huub verberk »

Beste Barry,
ABO is zeker geen LPF. Wachtgeld regeling kennen we niet. Bij ABO zitten geen mensen die politiek gebruiken om een beter baantje te krijgen. Iedereen begrijpt best dat ik de politiek niet nodig heb voor een beter baantje.
Kortom stem rustig op ABO. Voor LPF toestanden hoeft u niet bang te zijn.

Met vriendelijke groet,

Huub Verberk lijstduwer ABO
swollenaer
Berichten: 14
Lid geworden op: vr dec 05, 2008 10:55

Re: Bezoeker Oldebroek.net kiest voor ABO. (2de verkiezingspoll)

Bericht door swollenaer »

In tijden van verkiezingen hoort men de meest wilde beloftes en wordt er gefietst , gestept en zelfs vuurwerkafval opgeruimd door de locale [partijen. Helaas worden deze bijna nooit omgezet in iets concreets. Hoe komt het dat mensen die beloftes steeds blijven geloven, ook al worden ze keer op keer niet ingelost? Kom gewoon uw beloftes na en zorg dat de straten en stoepen sneeuwvrij zijn om eens een voorbeeld te noemen; meer vragen wij niet.
Gebruikersavatar
Barry
Berichten: 349
Lid geworden op: di okt 23, 2007 11:54

Re: Bezoeker Oldebroek.net kiest voor ABO. (2de verkiezingspoll)

Bericht door Barry »

ik stel voor dat komende week alle kandidaten met de sneeuwschuif en bezem de kernen van Oldebroek doorgaan en alle voetpaden, fietspaden en wegen sneeuwvrij maken.

Ik vind het zo ie zo onbegrijpelijk waarom het zo moeilijk moet zijn om even de sneeuw die nu nog ligt weg te ruimen.
Gebruikersavatar
Barry
Berichten: 349
Lid geworden op: di okt 23, 2007 11:54

Re: Bezoeker Oldebroek.net kiest voor ABO. (2de verkiezingspoll)

Bericht door Barry »

huub verberk schreef:Beste Barry,
ABO is zeker geen LPF. Wachtgeld regeling kennen we niet. Bij ABO zitten geen mensen die politiek gebruiken om een beter baantje te krijgen. Iedereen begrijpt best dat ik de politiek niet nodig heb voor een beter baantje.
Kortom stem rustig op ABO. Voor LPF toestanden hoeft u niet bang te zijn.

Met vriendelijke groet,

Huub Verberk lijstduwer ABO
Ik zou niet weten wat u in het dagelijks leven doet, maar ik mag hieruit opmaken dat u een hooggeschoolde baan heeft. Dan zult u ook enige gelijkenis in omstandigheden van het onstaan, van de LPF landelijk en de ABO plaatselijk, zien. De onvrede over de heersende politiek en het verlangen naar vernieuwing en actie. Ik ben er ook van overtuigt dat als Pim de mogelijkheid had gekregen om politiek actief te worden, dat hij veel had gepresteert. Maar ja, helaas...
Jan B. Kaiser
Berichten: 161
Lid geworden op: di jan 26, 2010 17:13

Re: Bezoeker Oldebroek.net kiest voor ABO. (2de verkiezingspoll)

Bericht door Jan B. Kaiser »

Beste Barry

ABO heeft twee brochures rondgestuurd (de tweede komt morgen). Dat moet voldoende zijn. Verder geen affiches op aanplakborden, geen rozen aan bewoners van een bejaardentehuis, geen snoepjes, pennen, etc.
Verder zal het altijd in het ongewis blijven in hoeverre Nederland zou zijn veranderd als Pim Fortuyn premier zou zijn geworden. Ik hoop overigens niet dat ik na Willem van Oranje en hem het derde Nederlandse politieke slachtofffer wordt. Mijn poezen lopen inmiddels wacht op de Oldhorst. Honden zijn helaas niet meer beschikbaar in verband met de landelijke bezuiningen.

Jan B. Kaiser
Plaats reactie