UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
Ik ben vandaag zaterdag 17 september naar de stand van UPC geweest in Wezep. Wat ik al steeds
vermoede, werd bevestigd. VAST KLANTEN VAN UPC MOETEN HET ZELF MAAR UITZOEKEN. Mijn huidige abbonement werd voor 47,50 euro aangeboden met zelfs 60 Mbps, ik betaal nu 65,00 euro voor 25 Mbps. Mijn abbonement staat ook warrig en onduidelijk op papier, is al diverse malen door
medewerkers van UPC bevestigd. Als klant wordt ik niet geinformeerd over deze goedkopere tarieven, ik wordt door de medewerkers van deze monopolist uitgelachen. Bij mijn 1e bezoek werd gemeld dat de manager er niet was, bij mijn 2e bezoek bleek deze gewoon aanwezig. Volgens mij
probeert men bij UPC klanten structueel te misleiden op alle niveau's. Ik kan mijn contract alleen wijzigen bij afname van een jaarcontract!!!!! Terwijl ik al tientallen jaren klant ben!!!!!!!!!
UPC LAAT ZIJN VASTE KLANTEN IN DE KOU STAAN, EN CONCENTREERT ZICH ALLEEN MAAR OP DE RACE OM NIEUWE KLANTEN TE WERVEN. Ik maak maar geen opsomming van alle klachten van de afgelopen jaren, mails werden gewoon niet beantwoord, recorders die niet werkten, weken geen telefoon etc. EN DAT WORDT JE NA AL DIE JAREN OOK NOG ZO TE KIJK GEZET AANGAANDE DE TARIEVEN. Onbegrijpelijk dat anno 2011 deze monopolist zo zijn werk doet, deze provider is ons destijds via de kabel opgedrongen!!!!!!!!
vermoede, werd bevestigd. VAST KLANTEN VAN UPC MOETEN HET ZELF MAAR UITZOEKEN. Mijn huidige abbonement werd voor 47,50 euro aangeboden met zelfs 60 Mbps, ik betaal nu 65,00 euro voor 25 Mbps. Mijn abbonement staat ook warrig en onduidelijk op papier, is al diverse malen door
medewerkers van UPC bevestigd. Als klant wordt ik niet geinformeerd over deze goedkopere tarieven, ik wordt door de medewerkers van deze monopolist uitgelachen. Bij mijn 1e bezoek werd gemeld dat de manager er niet was, bij mijn 2e bezoek bleek deze gewoon aanwezig. Volgens mij
probeert men bij UPC klanten structueel te misleiden op alle niveau's. Ik kan mijn contract alleen wijzigen bij afname van een jaarcontract!!!!! Terwijl ik al tientallen jaren klant ben!!!!!!!!!
UPC LAAT ZIJN VASTE KLANTEN IN DE KOU STAAN, EN CONCENTREERT ZICH ALLEEN MAAR OP DE RACE OM NIEUWE KLANTEN TE WERVEN. Ik maak maar geen opsomming van alle klachten van de afgelopen jaren, mails werden gewoon niet beantwoord, recorders die niet werkten, weken geen telefoon etc. EN DAT WORDT JE NA AL DIE JAREN OOK NOG ZO TE KIJK GEZET AANGAANDE DE TARIEVEN. Onbegrijpelijk dat anno 2011 deze monopolist zo zijn werk doet, deze provider is ons destijds via de kabel opgedrongen!!!!!!!!
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
Er is een alternatief en die is te vinden op het Meidoornplein en het heet glasvezel.
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
Wil het niet opnemen voor upc.
Maar als je niet regelmatig je contract verlengd dan betaal je inderdaad meer.
Is ook logisch sluit een nieuw contract af voor een jaar dan weten ze ook zeker dan je nog een jaar blijft! nu je volgens jouw teveel betaald kunnen je ook per maand opzeggen.
KPN doet precies het zelfde het eerste jaar glasvezel krijg je 7,50 euro korting daarna niet meer maar kun je ook weer per maand opzeggen. als je na een jaar verlengd zul je vast weer korting krijgen maar zit je wel weer vast aan een jaar contract. Elke provider werkt zo.
Toch raad ik iedereen aan om over te gaan op glasvezel wat dit heeft de toekomst.
Maar als je niet regelmatig je contract verlengd dan betaal je inderdaad meer.
Is ook logisch sluit een nieuw contract af voor een jaar dan weten ze ook zeker dan je nog een jaar blijft! nu je volgens jouw teveel betaald kunnen je ook per maand opzeggen.
KPN doet precies het zelfde het eerste jaar glasvezel krijg je 7,50 euro korting daarna niet meer maar kun je ook weer per maand opzeggen. als je na een jaar verlengd zul je vast weer korting krijgen maar zit je wel weer vast aan een jaar contract. Elke provider werkt zo.
Toch raad ik iedereen aan om over te gaan op glasvezel wat dit heeft de toekomst.
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
Dirk Jan ben je dan wel aangemeld voor de nieuwsbrieven?
UPC stuurt mij als jaren nieuwsbrieven met de meest actuele acties die je als klant kan afnemen?
Ik betaal op deze manier nooit te veel.
UPC stuurt mij als jaren nieuwsbrieven met de meest actuele acties die je als klant kan afnemen?
Ik betaal op deze manier nooit te veel.
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
Beste reageerders,
Hartelijk dank voor jullie reactie en adviezen.
Jullie bevestigen de arrogantie en het monopolistisch gedrag van UPC.
Ik ben namelijk klant, moet ik dan het iniatief nemen tot nieuwsbrieven en contractverlenging.
Het lijkt wel de omgekeerde wereld!!!!!! Klant en aanbieder. Maar anno 2011 vinden wij dat normaal!!!!! Ik druk mij zacht uit, maar ik voel mij als VASTE KLANT beetgenomen, deze monopolist manipuleert zelfs hun medewerkers om vaste klanten af te serveren. Hoevel mensen zijn al niet de dupe van dit door "managers" geleide bedrijf???? Ieder respect voor vaste klanten ontbreekt. En de overheid laat dit toe, waarom is UPC nu pas met een lokaal loket in onze gemeente???????
Ik heb mij de afgelopen jaren door hun misleiden, en ben van het kastje naar de muur gestuurd.
Bij de benzine pomp betaal ik toch ook niets meer, sterker nog een vaste klant krijgt voordeel aangeboden. Maar in de wereld van providers werkt het waarschijnlijk anders!!!!!!!!
Gezien het aantal mensen wat mijn reactie bekijkt (sinds 12.00 vandaag al meer dan 450 !!!),
sta ik niet alleen.
Hartelijk dank voor jullie reactie en adviezen.
Jullie bevestigen de arrogantie en het monopolistisch gedrag van UPC.
Ik ben namelijk klant, moet ik dan het iniatief nemen tot nieuwsbrieven en contractverlenging.
Het lijkt wel de omgekeerde wereld!!!!!! Klant en aanbieder. Maar anno 2011 vinden wij dat normaal!!!!! Ik druk mij zacht uit, maar ik voel mij als VASTE KLANT beetgenomen, deze monopolist manipuleert zelfs hun medewerkers om vaste klanten af te serveren. Hoevel mensen zijn al niet de dupe van dit door "managers" geleide bedrijf???? Ieder respect voor vaste klanten ontbreekt. En de overheid laat dit toe, waarom is UPC nu pas met een lokaal loket in onze gemeente???????
Ik heb mij de afgelopen jaren door hun misleiden, en ben van het kastje naar de muur gestuurd.
Bij de benzine pomp betaal ik toch ook niets meer, sterker nog een vaste klant krijgt voordeel aangeboden. Maar in de wereld van providers werkt het waarschijnlijk anders!!!!!!!!
Gezien het aantal mensen wat mijn reactie bekijkt (sinds 12.00 vandaag al meer dan 450 !!!),
sta ik niet alleen.
-
- Redactie
- Berichten: 108
- Lid geworden op: di jul 29, 2008 20:01
- Locatie: Wezep, gemeente Oldebroek
- Contacteer:
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
En wat denk je van de de digitale onvangers, daar klopte het ook niet toen die dingen kwamen?
je kreeg zo'n ding in de maag gesplitst en uiteindelijk kon je zogenaamd een half jaar gratis digitaal kijken maar uiteindelijk werden na verloop van tijd veel zenders geblokeerd! wou je zie zenders wel zien moest je betalen!
UPC denkt dat ie goed is maar doet het eigenlijk al meer dan 10 jaar fout!
je kreeg zo'n ding in de maag gesplitst en uiteindelijk kon je zogenaamd een half jaar gratis digitaal kijken maar uiteindelijk werden na verloop van tijd veel zenders geblokeerd! wou je zie zenders wel zien moest je betalen!
UPC denkt dat ie goed is maar doet het eigenlijk al meer dan 10 jaar fout!
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
Dag Dirk Jan
Ik begrijp je boosheid maar verwacht niet dat als je met een andere provider in zee gaat dat het beter wordt helaas moet je in deze tijd altijd actief zijn zijn met je contracten niet alleen met internet/tv/bellen maar ook met mobiel, gas, licht, ziektekostenverzekering. Ook al wil je bij de zelfde leverancier blijven dat is nu eenmaal de tijd waarin we leven de overheid wil dat bedrijven met elkaar concurreren dan krijg je dit soort gedrag van bedrijven.
Misschien niet altijd leuk om hier actief mee bezig te zijn maar het kan je echt honderden euro's schelen.
Dus ook al stap je nu over naar een andere provider dat nog moet je actief blijven.
nu maar afwacht of glasvezel er ook echt komt.
zou voor de concurrentie wel goed zijn........... iets wat de overheid dus wil
Ik begrijp je boosheid maar verwacht niet dat als je met een andere provider in zee gaat dat het beter wordt helaas moet je in deze tijd altijd actief zijn zijn met je contracten niet alleen met internet/tv/bellen maar ook met mobiel, gas, licht, ziektekostenverzekering. Ook al wil je bij de zelfde leverancier blijven dat is nu eenmaal de tijd waarin we leven de overheid wil dat bedrijven met elkaar concurreren dan krijg je dit soort gedrag van bedrijven.
Misschien niet altijd leuk om hier actief mee bezig te zijn maar het kan je echt honderden euro's schelen.
Dus ook al stap je nu over naar een andere provider dat nog moet je actief blijven.
nu maar afwacht of glasvezel er ook echt komt.
zou voor de concurrentie wel goed zijn........... iets wat de overheid dus wil
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
Bij bedrijven als onder andere UPC en KPN raakt de service en wens van de klant buiten beeld.
Zolang alles binnen het draaiboek van de eerste helpdesk medewerker blijft gaat het goed, maar owee als het even wat moeilijker wordt...... vergeet het maar:
Bij een abonnementswijziging bij UPC verdween ik enkele jaren uit het papieren en digitale telefoonboek. Mailtjes en telefoontjes naar helpdesk, leverde niets op. Anderhalf jaar later, na mijn telefoontjes, sta ik weer in het digitale telefoonboek.
Al enkele jaren kan ik mijn email adressen niet meer beheren. Aangegeven in de upc bus die sinds kort regelmatig op het plein staat. "Wij zullen het zo snel mogelijk oplossen",.......... "nu ineens wel" denk ik dan. Nou mooi niet, lukt nog steeds niet.
Alle mail maar naar gmail.com
Daarom heb ik mij ingeschreven voor glasvezel van Solcon
maar ik moet wel toegeven glasvezel is duurder dan de kabel, tenminste als je geen geld voor een snelle upload over hebt.
Zolang alles binnen het draaiboek van de eerste helpdesk medewerker blijft gaat het goed, maar owee als het even wat moeilijker wordt...... vergeet het maar:
Bij een abonnementswijziging bij UPC verdween ik enkele jaren uit het papieren en digitale telefoonboek. Mailtjes en telefoontjes naar helpdesk, leverde niets op. Anderhalf jaar later, na mijn telefoontjes, sta ik weer in het digitale telefoonboek.
Al enkele jaren kan ik mijn email adressen niet meer beheren. Aangegeven in de upc bus die sinds kort regelmatig op het plein staat. "Wij zullen het zo snel mogelijk oplossen",.......... "nu ineens wel" denk ik dan. Nou mooi niet, lukt nog steeds niet.
Alle mail maar naar gmail.com
Daarom heb ik mij ingeschreven voor glasvezel van Solcon
maar ik moet wel toegeven glasvezel is duurder dan de kabel, tenminste als je geen geld voor een snelle upload over hebt.
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
Even een tegenreactie aangezien dit een open forum is.
Al bijna 10 jaar vaste klant van UPC op 2 verschillende adressen in totaal.
Geen enkel probleem gehad in al deze tijd.
Keurig in de afgelopen jaren 3x van soort contact veranderd op initiatief van UPC zelf.
Dit scheelde ons aanzienlijk in de kosten. Kortom een andere kant van het verhaal is er ook.
groeten,
Al bijna 10 jaar vaste klant van UPC op 2 verschillende adressen in totaal.
Geen enkel probleem gehad in al deze tijd.
Keurig in de afgelopen jaren 3x van soort contact veranderd op initiatief van UPC zelf.
Dit scheelde ons aanzienlijk in de kosten. Kortom een andere kant van het verhaal is er ook.
groeten,
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
@ Jacco, volgens mij ben jij echt de uitzondering op de regel.............
Ook ik ben al jaren klant bij UPC, maar mij hebben ze nog nooit benaderd voor een aanpassing van mijn contract. Dus ik voel mij wel bedrogen nu ik dit zo lees. Ik heb mij nu aangemeld voor glasvezel bij Lijbrandt en ga wel zien wat dit mij gaat brengen.
Ook ik ben al jaren klant bij UPC, maar mij hebben ze nog nooit benaderd voor een aanpassing van mijn contract. Dus ik voel mij wel bedrogen nu ik dit zo lees. Ik heb mij nu aangemeld voor glasvezel bij Lijbrandt en ga wel zien wat dit mij gaat brengen.
Wat mut dat mut!
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
UPC betekend ook Uitbuiten van Portemonee Criminelen
Service - slecht
Contracten - duur
Verbinding - matig
Dus stap over op ADSL of glasvezel!
Service - slecht
Contracten - duur
Verbinding - matig
Dus stap over op ADSL of glasvezel!
-
- Redactie
- Berichten: 465
- Lid geworden op: ma apr 24, 2006 16:14
- Locatie: Wezep-Noord
- Contacteer:
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
Jacco, waarom is het erg dat dit op de voorpagina komt dan? UPC staat in de positie om een reactie te geven, dit is immers een open forum waar iedereen - ook bedrijven - zouden kunnen reageren. Een beetje 'webcare team' zou zo'n bericht al lang op het spoor zijn gekomen en een reactie hebben geplaatst.
Dat er van andere providers op dit forum zo weinig klachten zijn... is dat toeval of gewoon goede service?
Dat er van andere providers op dit forum zo weinig klachten zijn... is dat toeval of gewoon goede service?
Mvg, Stefan Verkerk
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
Onzin UPC heeft mij nog nooit ongevraagd een digitale ontvanger gestuurd. Alleen op verzoek van mij heb ik er één gekregen en voor 2 euro meer per maand kon ik digitaal tv kijken. Niks mis mee en inmiddels is het zenderpakket weer flink uitgebreid. Alle regionale zenders zijn weer te ontvangen.Arnold van de Worp schreef:En wat denk je van de de digitale onvangers, daar klopte het ook niet toen die dingen kwamen?
je kreeg zo'n ding in de maag gesplitst en uiteindelijk kon je zogenaamd een half jaar gratis digitaal kijken maar uiteindelijk werden na verloop van tijd veel zenders geblokeerd! wou je zie zenders wel zien moest je betalen!
UPC denkt dat ie goed is maar doet het eigenlijk al meer dan 10 jaar fout!
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
Nee hoor, Jacco is geen uitzondering. UPC stuurt me regelamtig mailtjes met nieuwe ontwikkelingen. Als ik door mijn contract aan te passen goedkoper uit kan zijn laten ze mij dat ook weten. Zeker één keer per maand krijg ik bepaalde updates. Mijn contract heb ik in de loop der jaren een keer of 3 aan kunnen passen waardoor ik geld over hield en de snelheid van het internet niet minder werd, eerder beter.Wimke schreef:@ Jacco, volgens mij ben jij echt de uitzondering op de regel.............
Ook ik ben al jaren klant bij UPC, maar mij hebben ze nog nooit benaderd voor een aanpassing van mijn contract. Dus ik voel mij wel bedrogen nu ik dit zo lees. Ik heb mij nu aangemeld voor glasvezel bij Lijbrandt en ga wel zien wat dit mij gaat brengen.
Re: UPC houdt vaste klanten al jaren voor de gek
Heel verre toekomst ja ,maar de kabelbedrijven zitten ook niet stil.jvh schreef:Toch raad ik iedereen aan om over te gaan op glasvezel wat dit heeft de toekomst.