Verkiezingspoll

Informatie en propaganda gemeenteraadsverkiezingen 2018
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mrotman
Beheerder
Berichten: 445
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 16:18
Locatie: Wezep
Contacteer:

Verkiezingspoll

Bericht door mrotman »

Verkiezingspoll is gesloten

Als vrijwilliger van Oldebroek.net heb ik al tijdens de aanloop van vele verkiezingen een poll gestart.
Ondanks de risico's van manipulatie van de poll door bepaalde lieden, wil ik de bezoeker van Oldebroek.net toch weer de mogelijkheid geven om zijn of haar voorkeur kenbaar te maken via een poll.
Mocht er voldoende animo voor de poll zijn dan wordt er nog één gehouden vlak voor 21 maart.
Aanvulling 4 maart 09.25 uur: Ik heb ontdekt dat ik als beheerder van deze poll de mogelijkheid heb om individuele keuzes in te zien. Zie bericht hieronder.

Uiteraard hou ik u hier op de hoogte van mijn ervaringen, en eventuele tussenstanden.
Wilt reageren kan dat ook als reactie op dit forumbericht.

Groet,
Martin Rotman
martin@mrotman.nl
Laatst gewijzigd door mrotman op vr mar 09, 2018 13:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: sluitin poll
Gebruikersavatar
mrotman
Beheerder
Berichten: 445
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 16:18
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Verkiezingspoll

Bericht door mrotman »

Uiteraard hou ik u hier op de hoogte van mijn ervaringen, en eventuele tussenstanden.
Vanochtend vroeg kwam ik erachter dat ik als beheerder inzicht heb in de individuele keuzes van de deelnemers van deze verkiezingspoll.
Dat was niet de bedoeling. Deze instellingen kan ik nu niet meer wijzigen.
Uiteraard beloof ik u dat ik de gegevens niet zal inzien, en u absolute geheimhouding beloof.

Bij de tweede verkiezingspoll zullen de instellen zo zijn dat de poll ook voor mij asl beheerder anoniem zal zijn.

Groet,

Martin Rotman
Gebruikersavatar
mrotman
Beheerder
Berichten: 445
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 16:18
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Verkiezingspoll

Bericht door mrotman »

update 9 maart 13.45 uur:
Poll is gesloten.
Statistieken zijn gewist.
Einduitslag zie afbeelding hieronder.
Verwachte relatie met werkelijk uitslag gemeenteraadsverkiezing: nihil

Afbeelding
Plaats reactie