De bargen moet blijven!!!!!

Geef je mening hier.
buurtbewoner

de bargen

Bericht door buurtbewoner »

waar moet ik tekenen wij tekenen gelijk
DEBARGEN MOET BLIJVEN +ATB HONDECLUB
e van olst

circuit de bargen

Bericht door e van olst »

beste mensen
het doet ons versteld staan, dat wij zoveel medeleven en steun betuiging
bij de bewoners van t'loo en oldebroek mogen ontvangen.dit sterk ons in deze moeilijke tijd. de zittingsdatum is 18 oktober 2005 om 11.00uur in
zutphen. ik wens alle partijen veel wijsheid toe om deze lastige zaak toch tot een goed einde te brengen voor ALLEN die met deze zaak betrokken zijn.
henry

Bericht door henry »

even een vraag, is het voor iedereen mogelijk om daar gewoon aanwezig te zijn en als dat zo is wat is het adres
Johan

Opruimen leidt juist tot meer overlast

Bericht door Johan »

Als de vereniging na iedere wedstrijd alles weer moet opruimen, zal er juist sprake zijn van veel meer geluidsoverlast en mogelijke milieuschade. Er zal namelijk met de machines veel extra uren gewerkt moeten worden met als gevolg machine geluid en brandstof uitstoot. Lijkt mij een sterk argument voor de gemeente om de betrokken buurman op z'n plaats te zetten.
Gast

Re: De bargen moet blijven!!!!!

Bericht door Gast »

Ik kom uit helmond brabant en steun het circuit

als alle baanen dicht gaan kunnen we nergens meer rijden


Motorcross rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gast

Bericht door Gast »

Het kan toch niet zo zijn dat 1 zo'n persoon het even voor elkaar krijgt .

Dat had hij zich eerder moeten bedenken toen hij daar ging wonen.

en laten we eerlijk zijn 2 keer per jaar een wedtrijd dat is al niks
waar zeuren zulke mensen in godsnaam over ze zullen verder wel niet zoveel te doen hebben als andere mensen het leven zuur maken.

Kom op gemeente jullie laten je toch niet kennen

Marco #80
rick

Bericht door rick »

De crossbaan in Oldebroek moet blijven!!!!!

Hopen dat de zitting gewonnen word!!!!!!

Groeten uit het Zuiden van het Land :wink:
Bart Notten, medium

de Bargen

Bericht door Bart Notten, medium »

Tja, je kunt er heel wat woorden over vuil maken, maar ik vind het gewoon niet kloppen dat er 1 persoon is die er hinder van heeft als er 2 keer in het jaar een cross georganiseerd wordt!!! Ik bedoel te zeggen dat de club al bijna 40 jaar bestaat, in goede harmonie met de buurt, en dat er nu ineens iemand is (die waarschijnlijk niet eens weet wat motorcross is!) die overal last van heeft.
Ik kom al aardig wat jaartjes in Oldebroek, en de club heeft altijd alles perfect geregeld! Daar kunnen heel wat andere clubs een hoop van leren!
Het mag toch niet gebeuren dat deze ene persoon de boel kan vergallen voor een hele hoop sporters en vrijwilligers die zich al jaren inzetten voor een prachtig stukje motorsport!!! Er zijn al zo weinig crossbanen over gebleven door dit soort mensen die denken dat de hele wereld alleen maar om hun draait!! Kortom, ik vind het diep triest dat dit nu weer moet gebeuren, en ik wens iedereen van circuit de Bargen heel veel succes met alles en ik hoop nog vaak in Oldebroek te kunnen crossen!!!

Groeten, Bart Notten jr.
mister 31

Re: Een Buurtbewoner met een persoonlijk Probleem !!!!

Bericht door mister 31 »

Michael Das schreef:Ik en ik weet met mij vele collega crossers vinden het toch te gek dat 1 Buurtbewoner (die wist waar die te wonen kwam) iets kapot probeert te maken voor zoveel verschillende mensen, sporters en fans !


Om het heel netjes te zeggen, wil ik de bewoners van Oldenbroek condoleren met een egoistische Buurtbewoner.




Mensen van Oldenbroek tot de volgende NK Motorcross !!!

tis een grof schandaal. dat zulke milieu freaks bestaan. plus dat de nederlanse regering er nog op ingaat
ik hoop dat het goed komt. :idea: :!: :!: :?: :arrow: :wink: :roll:
Willard Notten

Laat hem stikken!!!

Bericht door Willard Notten »

Ik vind het enorm jammer dat er zo'n idioot daar nou net een huis moet kopen...extra of per ongeluk maar verkopen is het enige en beste alternatief voor ze!!! Mensen houd die idioot tegen!

"Motorcross in Oldenbroek moet blijven"

Sporten is gezond maar waar kan het nog....als het zo doorgaat zal de motorcross vanzelf moeten stoppen!

Namens zijspancrossteam Notten, wens ik jullie allen veel sterkte met dit gevecht en hopelijk blijft het circuit gewoon bestaan zoals vroeger!

Willard Notten
gast

de bargen

Bericht door gast »

Hallo motorcrossfans,

Het is toch te gek voor woorden dat één persoon (die er nog niet zo lang woont maar wel wist dat de crossbaan er was) het voortbestaan van meerdere verenigingen kan bedreigen. Hopelijk kan justitie overtuigd worden van het belang van de crossbaan voor de gemeenschap van 't Loo. En kan deze heer eens een bezoekje brengen aan een makelaar ; genoeg huizen te koop !!
andre

Bericht door andre »

De buurman komt zeker van oorsprong uit het Westen van het Land en is daar waarschijnlijk weg gepest door zijn (oude) buren. En nu probeert hij zijn gram te halen door de motorclub (en andere verenigingen) te dwarsbomen. Ik zou zeggen ga eens praten met die man. Probeer al pratend met die persoon en iemand van de gemeente tot een oplossing te komen!!

Andre
kwast
Berichten: 2
Lid geworden op: zo okt 09, 2005 18:03
Locatie: wezep

de bargen

Bericht door kwast »

zou het niet weten waar het in zuthpen is henry,maar dat kunnen we opzoeken
Laurens

Bericht door Laurens »

Het is toch werkelijk belachelijk dat 1 iemand ervoor zou kunnen zorgen dat de motorcrossbaan dichtgaat.
Hier moet tegen worden geknokt en gestreden tot het bittere eind, want Oldebroek zonder circuit, dat kan gewoon nie.

Veel sterkte en succes toegewenst op 18 oktober.
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10110
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Moderator

Bericht door Redactie »

Spreek gerust je verontwaardiging uit en vertel je mening, geen enkel probleem.
Maar blijf beleefd. Dreigende opmerkingen naar personen en goederen worden verwijderd.

De redactie
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Gesloten