De bargen moet blijven!!!!!

Geef je mening hier.
Johan

dit moet toch blijven bestaan

Bericht door Johan »

Kijk voor de aardigheid even op deze site:

http://www.atb-vereniging-oldebroek.nl en klik even op de foto-link.
Daar staan de meest recente foto's van de jeugdtraining van ATB-ers. Dit moet toch kunnen blijven bestaan? :lol:

groeten, Johan
mark

bargen moet blijven

Bericht door mark »

uit midden van t land.. Bargen moet blijven!
dat die baan moet verdwijnen voor 1 persoon ongelooflijk!
Gast

Bericht door Gast »

Laat de democratie spreken. 1 tegen allen!

dan mag zo'n eenling toch geen kans hebben.

Een mountainbiker die de veluwe lief heeft...
Edwin Hartman

De Bargen moet blijven!

Bericht door Edwin Hartman »

Ondanks dat ik al een tijd niet meer in de gemeente Oldebroek woon, ben ik er wel opgegroeid en de motocross op 't Loo was altijd een deel van mijn jeugd en heb er zelf ook een aantal keren mogen rijden. Ik snap niet dat de gemeente het al zo ver heeft kunnen laten komen.

SCO: Veel succes op 18 Oktober!

Edwin
Gast

Bericht door Gast »

Het lijkt mij heel simpel! laat die gene die klaagt lekker ergens anders gaan wonen!!!! Misschien wat kort door de bocht, maar de mensen rond schiphol klagen ook al jaren en dat sluit men toch ook niet. Of nog dichter bij huis ik woon aan het spoor en als ik morgen klaag zeggen ze ook niet, ach we gaan wel ergens anders langs!!!

En de kans is groot dat er op de heide bij Ermelo meer geoefend gaat worden door defensie, zeurt men dan ook over het milieu, of zoals jongstleden met die grote oefening net in de bronstijd van de herten.

Ik wens in ieder geval de mensen die hier de dupe van dreigen te worden veel succes en ik hoop dat de liefhebbers nog lang kunnen genieten van dit soort plaatjes.

Afbeelding

Groetjes Johan.
Gast

Bericht door Gast »

Al vele malen de toertocht gereden en met veel plezier, dus De Bargen moet BLIJVEN en die man gewoon ophokken.

Hans & Magda Groot uit Lelystad
comite de bargen

DE BARGEN MOET BLIJVEN

Bericht door comite de bargen »

BESTE SPORTMENSEN HET DOET ONS GOED DAT IEDEREEN MASAAL REAGEERT,WE WACHTEN DINSDAG AF ALS HET ER NIET GOED UIT ZIET GAAN WE DE BUURT LANGS VOOR HUN MENING EN BLIJKT TOCH DAT HIJ ER ALLEEN ACHTER ZIT DAN IS DAT TOCH HEEL MAKKELIJK
EN WE WILLEN ALLE SPORTVERENEGING IN DE HELE GEMEENTE OLDEBROEK BIJ LANGS VOOR HUN MENING AS ZATERDAG 22-10-05
DUS WE WACHTEN IN SPANING AF EN HOPEN OP EEN GOEDE AFLOOP VOOR SCO ATB VERENEGING<HONDECLUB

SPORTVRIENDELIJKE GROETEN ACIE COMITE DE BARGEN
Bakkenist

circuit de bargen

Bericht door Bakkenist »

Het zou dood zonde zijn als er in oldebroek geen crosswedstrijden meer worden verreden... ik zie er nu al naar uit om als het doorgaat een NK te rijden bijna in me achtertuin, het is 1 van de moooste en het meest goed georganiseerde crosswedstrijden van nederland. en dan zou zeker effe een kerel komen die alles wil gaan verzieken dat kan roch niet zomaar... die kerel heeft echt lef. als die kerel gelijkt krijgt nou neem maar van mij aan DAN ZIJN DE RAPEN NOG NIET GAAR... dan zul je wat beleven.

ik hoop dat de crossvereniging de rechtzaak wint
en dat de ATB ers op het circuit gewoon rustig kunnen rond fietsen.
en ik hoop dat die kerel zich echt achter de OREN gaat krabben en tot bewustzijn komt dat dit toch kansloos is waar hij mee bezig is........

groeten Bakkenist
Willem

Re: circuit de bargen

Bericht door Willem »

Bakkenist schreef:Het zou dood zonde zijn als er in oldebroek geen crosswedstrijden meer worden verreden... ik zie er nu al naar uit om als het doorgaat een NK te rijden bijna in me achtertuin, het is 1 van de moooste en het meest goed georganiseerde crosswedstrijden van nederland. en dan zou zeker effe een kerel komen die alles wil gaan verzieken dat kan roch niet zomaar... die kerel heeft echt lef. als die kerel gelijkt krijgt nou neem maar van mij aan DAN ZIJN DE RAPEN NOG NIET GAAR... dan zul je wat beleven.

ik hoop dat de crossvereniging de rechtzaak wint
en dat de ATB ers op het circuit gewoon rustig kunnen rond fietsen.
en ik hoop dat die kerel zich echt achter de OREN gaat krabben en tot bewustzijn komt dat dit toch kansloos is waar hij mee bezig is........

groeten Bakkenist
ik ben het hier helemaal mee eens en ik hoop dat die man de zaak verliest. maar als hij hem nu verliest dan verzint die zo weer wat anders denk ik, hij wil de baan daar gewoon weghebben. dit moet hij NIET doen, want geloof mij, hij maakt zo echt geen vrienden met deze actie. en mocht hij de zaak winnen, dan gaat er zoals al eerder gezegd op dit foum nog rare dingen gebeuren en dat wil toch niemand?

Groeten Willem
crossfan

Re: DE BARGEN MOET BLIJVEN

Bericht door crossfan »

comite de bargen schreef:BESTE SPORTMENSEN HET DOET ONS GOED DAT IEDEREEN MASAAL REAGEERT,WE WACHTEN DINSDAG AF ALS HET ER NIET GOED UIT ZIET GAAN WE DE BUURT LANGS VOOR HUN MENING EN BLIJKT TOCH DAT HIJ ER ALLEEN ACHTER ZIT DAN IS DAT TOCH HEEL MAKKELIJK
EN WE WILLEN ALLE SPORTVERENEGING IN DE HELE GEMEENTE OLDEBROEK BIJ LANGS VOOR HUN MENING AS ZATERDAG 22-10-05
DUS WE WACHTEN IN SPANING AF EN HOPEN OP EEN GOEDE AFLOOP VOOR SCO ATB VERENEGING<HONDECLUB

SPORTVRIENDELIJKE GROETEN ACIE COMITE DE BARGEN
hoe kunnen mensen van buiten oldebroek hier aan mee doen dan? is er voor deze mensen bijvoorbeeld een email adres?
willen jullie hier wat over vermelden?
bedankt
De Bargen 4-ever

Bericht door De Bargen 4-ever »

zoveel reacties, en dat zullen er nog wel meer worden! we zullen door blijven gaan want de Bargen mag NOOIT verloren gaan, dan gaat de buurman maar verhuizen!!!
gast

DE BARGEN MOET BLIJVEN

Bericht door gast »

deze vriendelijke meneer maakt zelf van een stuk bosgebied een weiland en laat daar zijn paarden lopen ,en mag dat wel en met vaste hekwerk dus gelijke RECHTEN
Gast

Rechtzaak buurman tegen Gemeente Oldebroek.

Bericht door Gast »

Geachte forum bezoekers.

Vandaag is de bewuste zaak voor de voorzieningsrechter in Zutphen geweest. Alle partijen, buurman en Gemeente Oldebroek hebben hun zegje gedaan. De voorzieningsrechter zal over 14 dagen uitspraak doen in deze gevoelige materie.

Morgen, 19-10-2005, zal een bericht over deze zitting in de Stentor staan.
De Bargen 4-ever

Bericht door De Bargen 4-ever »

De uitspraak van de rechter zal binnen twee weken plaatsvinden. Vandaag mochten beide partijen hun verhaal doen voor de rechter in Zutphen. de gemeente gaan alles zo proberen te vormen dat beide partijen tevreden zijn. uit onderzoek is gebleken dat de evenementen op de bargen geen of nauwelijks invloed heeft op de natuur daar.

tot zover voor dit moment.

Robert
Johan
Berichten: 5
Lid geworden op: do okt 13, 2005 17:56
Locatie: oldebroek
Contacteer:

nieuws over de zitting

Bericht door Johan »

:idea: Houd ook de site van de ATB-vereniging in de gaten. Zodra er meer nieuws is lees je het daar ook! :idea:

http://www.atb-vereniging-oldebroek.nl
Johan
Gesloten