Monsterzege BEM! in Oldebroek

Geef je mening hier.
Gast

Bericht door Gast »

Wat een onzin, alsof de Heerdt er de oorzaak van zou zijn dat d'Olde Tippe moest sluiten. De eigenaar had er zelf geen trek meer in en liet de zaak verlopen!!
Hoe komt die BEM erbij???

Dit laat Oosterwolde toch niet over zijn kant gaan hè?
gast

B.E.M

Bericht door gast »

wat een onzin spreekt die B.E.M of hoe noemen ze zich.
proberen ze de burgermeester de zwarte piet toe te schuiven.
waarom de olde tippe gesloten is had volgens mij ook een andere reden.
jullie grijpen nu alles vast om de horeca in een goed daglicht te stellen maar daar trapt de oldebroeker bevolking niet in.
weten jullie wie de schuldige is ???
de horeca zelf en niet onze burgermeester.
wij roepen de oldebroeker bevolking op om mevr v.d.b en men o te boycotten .
als ze de contributie die ze aan de zogenaamde B.E.M moeten betalen nu eens in hun bedrijf stoppen en die ouwe troep een beetje opknappen(wat er aan op te knappen valt) en een persoon met ondernemersbloed aan stellen dan zul je zien hoe de zaakjes hier in oldebroek en t`loo gaan draaien. dan hebben we iedereen te vreden de horeca en de oldebroeker bevolking.

een oldebroeker
/

oosterwolde en oldebroek eens beter na!!

Bericht door / »

oldebroekers denk een beter na!!

ik heb al 4 keer feest gehouden bij zalencentrum de Brink
het is gewoon perfect!!!
personeel is vriendelijk, eten erg goed, en prachtige zalen!!!!!
ik ben 2 keer bij de heerdt geweest ik vind dat je het niet kan vergelijken zaal de brink is toch veel mooier en beter!!!!!!

oldebroek mag blij zijn dat er zo'n prachtig zalencentrum heeft!!!!!!

een oldebroeker!!!
gast

B.E.M

Bericht door gast »

zo weer een leuk persbericht vanmorgen in de stentor.
ze proberen nu steeds zieliger te gaan doen.
eerst de burgermeester dat werkt niet nu maar zeggen dat ze bedreigd worden .
Horeca jullie beseffen niet eens waar jullie mee bezig zijn.
nu zijn jullie aan zet maar straks wij . verstaan jullie dat onder bedreiging.
of wil men van O een wetje bedenken dat we straks verplicht zijn een zaaltje bij hem te huren.
jullie men van O en mvr van de B zijn de schuldigen en probeer dat nu niet via de zogenaamde B.E.M te verleggen.
want daar trapt de oldebroeker bevolking niet in.
Gast

Bericht door Gast »

die hogervorst durft wel wat te zeggen over de gemeente o.broek. ik lees o.broek is een vrijstaat.kan de gemeente deze [meneer] geen proces aandoen? en wat de klagers betreft kleinzielig vindt ik jullie. :oops:
Gast

BAM !!

Bericht door Gast »

Jammer dat de gemeente Oldebroek illegaliteit wil toestaan. Waar ligt dan de grens. Hier heeft een onafhankelijke rechter regels getoetst en een uitspraak gedaan. Accepteer dat.... !!
Gast

Bericht door Gast »

een gemeente die werkt met verstand heeft men meer aan dan 1die de wet naleeft.men moet niet roomser dan de paus willen zijn.en wie kan mij vertellen waar die h woond.van de b en v.o ik zou mijn excuus maar aanbieden aan de gem.oldebroek.denk maar eens goed na.


door red gewijzigd
Gast

Bericht door Gast »

Ik snap werkelijk niet wat deze ondernemers uit oldebroek en het loo hier nu mee bereiken.
Ja ik snap het wel, veel boze gezichten richting die ondernemers die deze heisa op poten hebben gezet, en wat bereiken jullie hier mee, helemaal niks!!!
Ja een hoop minder klanten in jullie zaak en dat is iets wat ik jullie ook niet gun, dus probeer dit op een normale manier op te lossen, want deze discussie komt zo wel erg zielig over.
En wat de heerdt betreft, het is het enigste beetje vertier wat oosterwolde heeft en willen jullie dit ook nog afpakken. Want de olde tippe is echt niet gesloten doordat de heerdt er was, dat kwam puur door de personen die de keet daar runden, dus BEM handjes af van OOSTERWOLDE.

Groetjen een oosterwoldenaar
Gast

Bericht door Gast »

reactie op die oldebroeker die beter na denkt,u werkt zeker zwart als ober ofserveerster?vier keer bij feest bij van de brink zegt u,hoe veel andere horeca zaken nog ?volgens mij 0,0.doei doei....beter nadenken de volgende keer. :lol: :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Bem, Bem, Bem...

wat een onzettende !@@##$ zijn jullie ook..

Dorpshuis de Heerdt ging pas patat verkopen NADAT de toenmalige voorzitter van de Horecabond zijn zaak naar de knoppen had laten gaan..

Dorpshuis de Heerdt kreeg pas een biljarttafel NADAT de olde tippe gesloten werd..

en zo zijn er nog wel meer zaken te noemen.. Als we t nu over eerlijk hebben... begin eens eerlijk!
Gast

Re: BAM !!

Bericht door Gast »

Gast schreef:Jammer dat de gemeente Oldebroek illegaliteit wil toestaan. Waar ligt dan de grens. Hier heeft een onafhankelijke rechter regels getoetst en een uitspraak gedaan. Accepteer dat.... !!
een oldebroeker die zich de wet laat voorlezen door de plaatselijke horeca.
en in de toekomst weer vrolijk binnenwandeld net of er niets gebeurd is dat kan in een plaatsje als oldebroek e.o niet.
hier had beter over nagedacht moeten worden door de plaatselijke horeca. de horeca heeft hier maar 1 doel voor ogen en dat is geld geld en nog eens geld. dat is het probleem.
hb

samenwerken

Bericht door hb »

Samenwerken

De discussie volgend op dit forum lijkt mij dat alleen de confrontatie wordt gezocht en de mogelijkheden van samenwerking onderbelicht zijn/blijven. Ondergetekende is elders op de Veluwe als voorzitter van een voetbalclub betrokken en heeft lokaal een soortgelijke situatie. Hier is gekozen voor samenwerking tussen sport/dorpshuis en lokale horeca. Periodiek overleg over marktverdeling/definiering, harde afspraken over sluitingstijden/schenktijden, vorming van een inkoopcombinatie en compensatie middels sponsorafspraken zijn het resultaat. Dit tot wederzijdse tevredenheid. Situatie van rust in lokale markt en samenwerking is hiermee ontstaan. Daarnaast ruime schaalvoordelen door inkoopcombinatie waar iedereen beter van wordt.

Moraal van het verhaal:

In een dorp sta je naast elkaar i.p.v. tegen over elkaar: wordt iedereen beter van, je kunt beter je energie besteden aan gezamenlijke vooruitgang dan aan individuele optima, in het laatste geval blijf je druk.
Een gastgebruiker

Re: samenwerken

Bericht door Een gastgebruiker »

[quote="hb"]Samenwerken

Juridische heeft de BEM gelijk gekregen en de gemeente heeft naar oordeel van de rechter de zaken niet goed geregeld. De gemeente zou bij hierbij de samenbinndende factor moeten zijn en niet partijmoeten trekken (om zo min mogelijk subsidie te hoeven geven). Een goed overleg is noodzakelijk zonder stemmingmakerij laat de gemeente het voortouw nemen om de SAMENWERKING te zoeken, zie het bericht van de vorige schrijver en laten wij stoppen Horeca ondernemers te bedreigen.
gast

Re: samenwerken

Bericht door gast »

Een gastgebruiker schreef:
hb schreef:Samenwerken

Juridische heeft de BEM gelijk gekregen en de gemeente heeft naar oordeel van de rechter de zaken niet goed geregeld. De gemeente zou bij hierbij de samenbinndende factor moeten zijn en niet partijmoeten trekken (om zo min mogelijk subsidie te hoeven geven). Een goed overleg is noodzakelijk zonder stemmingmakerij laat de gemeente het voortouw nemen om de SAMENWERKING te zoeken, zie het bericht van de vorige schrijver en laten wij stoppen Horeca ondernemers te bedreigen.
bedreigen oke daar zijn wij ook tegenstander van.
als je als horeca zo probeerd verenigingen naar de knoppen te maken dan ben je niet goed bezig als horeca.
als ze denken dat wel te moeten doen moeten we ze met z`n allen gewoon boycotten.
c.aartman

reactie

Bericht door c.aartman »

Ik weet niet waar de BEM mee bezig is. Uit ervaring heb ik twee keer een feest bij Zalencentrum DE BRINK in Oldebroek gegeven en een aantal feesten meegemaakt. Ik kan niets anders zeggen die waren uitstekend, de bediening was uitermate vriendelijk en niets was te veel, de buffetten zagen er zeer verzorgd uit en het eten smaakte voortreffelijk. Voor de bediening en zeer zeker voor de gastvrouw verdienen ze een pluim.

Dit Zalencentrum is een waardevol bezit voor de Gemeente Oldebroek.
Gesloten