Monsterzege BEM! in Oldebroek

Geef je mening hier.
oldebroek

BEM en Oldebroek

Bericht door oldebroek »

Beste bewoners van Oldebroek en omstreken,

Discusie over de BEM. Waarom???
Frustratie?
Laten we allemaal eens in de spiegel kijken. Of u nu timmerman, metselaar, stratenmaker, slager, groenteboer, ijzervlechter, boer of medewerker in de maatschappij.
Als u als ondernemer/medewerker oneerlijk word beconcureert doordat een collega ondernemer/medewerker subsidies krijgt van overheidsinstellingen dus goedkoper is of kan produceren dan zult u als ondernemer/medewerker ook aan de bel trekken.
Concurentie is goed voor een ondernemer dat houd je als ondernemer scherp maar oneerlijke concurrentie kun je als ondernemer niet tegen op boxen! Ga aub bij u zelf te raden en probeer het verhaal eens naar uw eigen situatie te verplaatsen.
Vergelijk het verhaal eens met de oostblok werknemers die zich allemaal op de nederlandse arbeidsmarkt begeven. Iedereen spreekt er schande over omdat ze bang zijn voor hun eigen baantje. Dat is ook oneerlijke concurrentie. Zij kunnen goedkoper produceren.
Laten we ons niet druk maken. Laat gewoon iedereen op een eerlijke manier zijn of haar geld verdienen.

Met vriendelijke groeten,

Een realistische bewoner uit oldebroek
zeker een blinde

dit vond ik ergens staan

Bericht door zeker een blinde »

Gast
MOET EERLIJK ZEGGEN DAT DIE MAN OF VROUW WEL LAS VAN Z'N OGEN ZEKER HAD :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




Geplaatst: Za Feb 04, 2006 16:43 Onderwerp: oosterwolde en oldebroek eens beter na!!

--------------------------------------------------------------------------------

oldebroekers denk een beter na!!

ik heb al 4 keer feest gehouden bij zalencentrum de Brink
het is gewoon perfect!!!
personeel is vriendelijk, eten erg goed, en prachtige zalen!!!!!
ik ben 2 keer bij de heerdt geweest ik vind dat je het niet kan vergelijken zaal de brink is toch veel mooier en beter!!!!!!

oldebroek mag blij zijn dat er zo'n prachtig zalencentrum heeft!!!!!!

een oldebroeker!!!
jaja denk je dat?

Re: B.E.M.

Bericht door jaja denk je dat? »

Gast schreef:Het is wellicht onvoldoende bekend, dat de BEM optreedt namens nagenoeg alle horeca-ondernemers in de Gemeente Oldebroek!!!
Dacht het echt niet. Mevr M is die gene die de BEM opzocht en nam van O mee :!: :!: :!:
je heb gelijk

Re: dit vond ik ergens staan

Bericht door je heb gelijk »

Je heb gelijk. Was die ene die er werkte en steeds het drinken liet vallen :P :P :P :P
zeker een blinde schreef:Gast
MOET EERLIJK ZEGGEN DAT DIE MAN OF VROUW WEL LAS VAN Z'N OGEN ZEKER HAD :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




Geplaatst: Za Feb 04, 2006 16:43 Onderwerp: oosterwolde en oldebroek eens beter na!!

--------------------------------------------------------------------------------

oldebroekers denk een beter na!!

ik heb al 4 keer feest gehouden bij zalencentrum de Brink
het is gewoon perfect!!!
personeel is vriendelijk, eten erg goed, en prachtige zalen!!!!!
ik ben 2 keer bij de heerdt geweest ik vind dat je het niet kan vergelijken zaal de brink is toch veel mooier en beter!!!!!!

oldebroek mag blij zijn dat er zo'n prachtig zalencentrum heeft!!!!!!

een oldebroeker!!!
Gast

Bericht door Gast »

Deze discussie wordt nu wel erg opgeblazen, tuurlijk is het niet leuk dat de plaatselijke horeca een balletje opgooid bij de BEM.
Maar laten de ambtenaren van de gemeente oldebroek elkaar maar eens recht in de ogen kijken.
Zij zijn het die zo laks zijn geweest met vergunningen, en alles maar oogluikend hebben toe gestaan, en ja nu komt de BEM om de hoek kijken met een rechtzaak, en die wordt verloren door de gemeente oldebroek, en nu is de plaatselijke horeca de grote boeman, dat klopt natuurlijk niet. Dus ambtenaren van de gemeente oldebroek neem nu dan ook je verantwoordelijkheid en ga met alle betrokken partijen om tafel zitten en los dit op een goede manier op.
Want op deze manier krijg je alleen maar verliezers.

Groeten uut Oosterwolde
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Discussie gesloten

Bericht door Redactie »

Discussie gesloten.

Alle voor, tegens en kritiek is ondertussen al geuit. Partijen gaan met elkaar rond de tafel zitten. De redactie hoopt dat dit tot goede oplossingen zal leiden:

Een win-win oplossing.


:!:
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Gesloten