Hoe staan de politieke partijen tegenover de crossbaan?

Plaats reactie
Gast

Hoe staan de politieke partijen tegenover de crossbaan?

Bericht door Gast »

Graag zou ik eens wat horen van de plaatselijke politiek hoe die tegenover de situatie staan omtrent circuit "de bargen".
3 maanden geleden zou het allemaal goed komen hebben een paar wethouders ons verzekerd en kijk eens wat ervan gekomen is,het is nu zover dat het bijna onmogelijk is om een crosswedstrijd te organiseren.
Weten deze mensen wel dat wij normaal gesproken 6/7 weken bezig zijn met het opbouwen van alles en dat zou nu in een paar weekjes moeten gebeuren.
En dan nog maar te zwijgen over de talloze vrijwilligers uit de gemeente die altijd helpen,en de crossers en het publiek.
Ik hoop dat er eens een politieke partij voor de cross in de bres springt!
mxjansen
Berichten: 5
Lid geworden op: ma feb 13, 2006 18:47

Re: Hoe staan de politieke partijen tegenover de crossbaan?

Bericht door mxjansen »

Anonymous schreef:Graag zou ik eens wat horen van de plaatselijke politiek hoe die tegenover de situatie staan omtrent circuit "de bargen".
3 maanden geleden zou het allemaal goed komen hebben een paar wethouders ons verzekerd en kijk eens wat ervan gekomen is,het is nu zover dat het bijna onmogelijk is om een crosswedstrijd te organiseren.
Weten deze mensen wel dat wij normaal gesproken 6/7 weken bezig zijn met het opbouwen van alles en dat zou nu in een paar weekjes moeten gebeuren.
En dan nog maar te zwijgen over de talloze vrijwilligers uit de gemeente die altijd helpen,en de crossers en het publiek.
Ik hoop dat er eens een politieke partij voor de cross in de bres springt!
Ik sluit mij helemaal aan bij het verhaal hierboven,laat de politiek zich maar eens over deze kwestie uitspreken en een standpunt innemen.
Dit gaat veel mensen in de gemeente aan,bijna 40 jaar is er motorsport geweest en heelveel mensen uit de gemeente zijn hierbij betrokken zowel als vrijwilliger,rijder,publiek.sponsoren.
Er zijn ook veel jonge mensen actief als vrijwilliger waaronder ik zelf en wij als vrijwilligers zijn ook zeker van plan om op informatie avonden de politieke partijen te vragen of ze voor of tegen zijn.En dan nemen we niet genoeg met een "ja maar" we willen een duidelijk JA of NEE horen!
En omdat 1 persoon problemen heeft met de activteiten op en rond bargen moeten ook al deze jongelui eronder leiden,er bestaat ook nog iets van een compromis.Wij als vrijwilligers willen veel doen voor de cross maar eerst alles afbreken en dan 2 weken later weer opbouwen daar passen wij voor.
Wie de jeugd heeft,heeft de toekomst,wij als vrijwillgers hebben de jeugd dus ook toekomst en we zouden graag zien dat u ook voor ons de nek uit wilt steken in de komende campagnes voor de verkiezingen.

M.v.g

Jan Jansen
Vrijwilliger Stichting circuit Oldebroek
Bert-Jan
Berichten: 229
Lid geworden op: do mar 02, 2006 23:45
Locatie: Wezep

Bericht door Bert-Jan »

Ik ben niet op de hoogte over de ins en outs van het onderwerp en dat zegt misschien genoeg. Ik maak deel uit van het partijbestuur van de PvdA Wezep - Oldebroek.

Je moet ook zien dat er een verschil is tussen praten met het college of partij fracties (leve het duale systeem). Kom op maandagavond eens naar het FNV gebouw aan de kruisakkers in Wezep. Om 19:30 uur zit daar de farctie te vergaderen en is er dus ook het spreekuur.

Zij kunnen je minstens aanhoren en wellicht al meer inzicht geven in de denkwijzen die er al zijn binnen de partij.

Als het je aan het hart gaat zie ik je/jullie maandag daar ook vast wel.

Je vraagt om een duideljk JA of NEE, dat kan ik je zeker niet geven. Dat zou dom en prematuur zijn. Ik ben dan ook niet de persoon die je die vraag moet stellen.

Wel weet ik dat ik persoonlijk vindt dat er al veel te weinig activiteit in onze gemeente is. Ik hoor dat soort kreten ook al m'n hele leven hier. De politiek is er voor z'n achterban, dus...... Vragen staat vrij, maar ik vrees dat fractieleden niet op dit forum rondsnuffelen. Moet je maar bij henzelf gaan rondsnuffelen, lijkt me. De aanhouder wint immers.

Groet en succes, Bert-Jan
Plaats reactie