VZK wint afgetekend

Redactie West
Redactie en Video
Berichten: 361
Lid geworden op: za feb 11, 2006 11:27

VZK wint afgetekend

Bericht door Redactie West »

Op een speciale aanvangstijd (17.00 uur) heeft VZK verdiend gewonnen van DeVolCo
Met maar liefst 4 - 0 werd DeVolCo weer naar Deventer gestuurd. 25 - 17; 25 - 21; 25 - 22 en 25 - 23 waren de setstanden.
Inval-coach Fred Kroeze was blij met de punten maar niet helemaal tevreden met het spel. De jongens wilden te graag, waren te gretig en maakten daarom te veel fouten. '
Vooral in de derde set ging het, net als de voorgaande sets in het begin zo slordig dat we tegen een dikke achterstand aan keken. Toch konden we elke keer weer terugkomen, al moest ik in de derde set daarom Mark wisselen voor Erik Rozeboom.
Dus het spel kan beter maar ik ben blij met de punten aldus Fred.
Zie onder de foto's het verhaal van VZK zelf;
Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's, volgene keer zal ik toch maar flitsen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heren VZK pakken volle winst

Wezep- Afgelopen zaterdag 24 november speelde VZK thuis in de Kamphal tegen DeVolCo 88 uit Deventer.
De eerste set werd direct fel gestart. De stopper/lopers van VZK wisten de pass goed te brengen en maakten het daarmee makkelijk voor de spelverdeler zijn spelletje te spelen. Dit pakte ook goed uit. De aanvallers werden diverse malen vrij gespeeld en er werden dan ook regelmatig mooie punten gescoord.
De eerst set werd met 25-18 gewonnen. De tweede set verloor VZK even de concentratie. Door de matige servicedruk van VZK wisten de jongens uit Deventer terug te komen in hun spel. De winst ging wel met 25-21 naar VZK. De derde en vierde set waren vergelijkbaar. Er werden voor het publiek leuke rally’s gespeeld. VZK wist echter telkens niet door te zetten, waardoor de voorsprong gering bleef. Beide sets werden wel gewonnen met 25-21 en 25-22. Dit betekende de volle winst en daarmee behalen de heren een gedeelde vijfde plek op de ranglijst. De eerstvolgende wedstrijd wordt zaterdag 8 december gespeeld tegen Alterno 3 uit Apeldoorn. Kijk voor meer informatie ook eens op www.vzk-wezep.nl.
Plaats reactie