RVZ keurd windmolenpark af

Plaats reactie
dries wolff
Berichten: 34
Lid geworden op: ma feb 22, 2010 19:46

RVZ keurd windmolenpark af

Bericht door dries wolff »

Raad van State keurd windmolenpark af de reden hier van was volgens het bericht van tv gelderland geen goede onderzoek verricht inverband met de milieugevolgen.
Wanneer wordt er dan eens een goede onderzoek verricht, geld speelt geen rol.
Nee de uitstoot van het verkeer neemt tegenwoordig af, tevens stijgen de brandstof kosten al als er een boom omval in het middenoosten.
Nog een paar milieu onderzoeken gaan verrichten voor een bedrag van duizende euro s hier wordt weer duidelijk over na gedacht.
Laten wij maar hier over niet te druk maken de onderzoeker moeten ook hun boterham kunnen verdienen ze hebben weer vier jaar te pakken.
Gebruikersavatar
boertje van buuten
Berichten: 142
Lid geworden op: vr feb 29, 2008 20:47
Locatie: Wezep

Re: RVZ keurd windmolenpark af

Bericht door boertje van buuten »

Je komt al aardig op gang Dries.
Ga zo door.
Een beetje ongein moet kunnen.
Zeg, maar wat schrijf je me daar nou. Is er een boom in het Midden-Oosten gevallen en gaan daarom de benzineprijzen omhoog? Dat ziet er niet zo leuk uit.
Is wethouder Klein nu al met stille trom naar het Midden-Oosten vertrokken dan?
dries wolff
Berichten: 34
Lid geworden op: ma feb 22, 2010 19:46

Re: RVZ keurd windmolenpark af

Bericht door dries wolff »

Beste Boertje van Buuten

Van morgen uw bericht met een glimlach gelezen.
Maar even zonder dollen ik wil geen personen aan vallen maar dhr Klein vind ik een geweldige man die vele goede dingen heeft gedaan voor de gemeente.
Maar om de gemeente bestuurders een cursus geven hoe kap u een boompje in het midden oosten,of zo iets zou niet gek zijn.
als je er drie bomen plant en tien omkapt ach dan gaan wij toch ook de goede kant op.
Misschien een nieuw idee wij gaan alle bomen aan de bovenheigraag de toppen eruit zagen en bevestigen er een windmolentje erop .
Gratis stroom en geen blaadjes op de weg tevens kunnen we deze nog groen verfje over heen smeren.
Plaats reactie