KPN mag Concepts ICT, XMS, Edutel en KickXL overnemen

Vragen en antwoorden over de mogelijke aanleg van een glasvezelnetwerk in een aantal kernen van onze gemeente.
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10110
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

KPN mag Concepts ICT, XMS, Edutel en KickXL overnemen

Bericht door Redactie »

ingezonden bericht
KPN mag Concepts ICT, XMS, Edutel en KickXL overnemen

Precies dit. Ik doe mijn best om UPC en KPN achtige concerns te vermijden, omdat ik daar teveel grijze haren mee gegenereerd heb. Nu bij KickXL en ben daar nu zeer happy, omdat:

- ik gewoon kan kiezen welke router ik gebruik
- de helpdesk gewoon KickXL zelf is, en goed functioneert (Ze konden zelfs gewoon even mijn voor-inschrijfformulier erbij pakken, toen er bij de inschrijving een foutje is gemaakt. En ze bellen tenminste terug.)
- er - naast iptv - een analoog-signaal geboden wordt en een dcb-signaal (en deze laatste kan gewoon zonder kaartje gelezen wordt)

Al met al een wat meer vrijer gevoel, beetje zoals XS4ALL in de beginjaren was. Maar goed, dit voorspelt niet veel goeds...
KPN mag Concepts ICT, XMS, Edutel en KickXL overnemen
Lijbrant zat er al bij
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
tonskidutch
Berichten: 3
Lid geworden op: di sep 11, 2012 20:48

Re: KPN mag Concepts ICT, XMS, Edutel en KickXL overnemen

Bericht door tonskidutch »

daarom neem ik bij kicksXL alleen maar internet het de telefoon af,tripple diensten heb ik nog nooit afgenomen.
en mn beeld van de tv komt binnen via mn schoteltje,al ruim 20 jaar en dit heeft mede te maken dat ik nog steeds een eigen tunerkeuze wil houden,en niet vast wil zitten aan de brakke mediadozen van upc,kpn of wat er ook maar overblijft.
Plaats reactie