Gemeente staat gevaarlijk geplaatst bord toe.

Geef je mening hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mrotman
Beheerder
Berichten: 445
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 16:18
Locatie: Wezep
Contacteer:

Gemeente staat gevaarlijk geplaatst bord toe.

Bericht door mrotman »

Gemeente staat gevaarlijk geplaatst bord toe.
Wezep 2 oktober 2006 – Steeds weer erger ik mij aan een reclamebord welke geplaatst is aan de Keizersweg bij de begraafplaats. Er blijft net iets meer dan twee stoeptegels over om te passeren. Dat is te weinig voor iemand met een rollater of rolstoel. Voor een groepje kinderen dat naar het zwembad gaat is het erg verleidelijk om even een stukje over de weg te lopen.
Gevaarlijk en onnodig.
Ik heb al enkele malen contact met de gemeente hierover gehad, maar keer op keer wordt het bord weer geplaatst. Of zou dit flink geld opleveren voor de gemeente? De gemeente heeft het de laatste tijd steeds over handhaven……dus doe hier ook wat aan….. en wel graag structureel. Haal desnoods de lantaarnpaal weg. :wink:

Afbeelding
Gebruikersavatar
mrotman
Beheerder
Berichten: 445
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 16:18
Locatie: Wezep
Contacteer:

Dorpsgesprek

Bericht door mrotman »

Als inwoner van Wezep-West ook naar het Dorpsgesprek op afgelopen maandag en mijn vraag/opmerking over het bord gesteld.
Tijdens de beantwoording van de vragen kwam mijn vraag niet aan de orde. Even verhaal gehaald bij de dorpscontact ambtenaar. Er waren erg veel vragen voor deze avond en het was duidelijk dat het bord er niet mag staan.
Er zal contact gezocht worden met het bedrijf dat hier geen bord meer geplaatst zal worden.

Een paar dagen later kreeg ik een mail van de gemeente met de vergunning uitgegeven wordt, hier staat de volgende regel in:

-de borden dienen zodanig te worden aangebracht dat de verkeersdeelnemers daarvan geen gevaar of hinder kunnen ondervinden;
Gebruikersavatar
mrotman
Beheerder
Berichten: 445
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 16:18
Locatie: Wezep
Contacteer:

actie

Bericht door mrotman »

sorry dat ik het hier zo laat meld...vergeten ... :oops:

Na contact met de gemeente gehad te hebben is er actie ondernomen.
Het is de bedoeling dat er op deze plaats geen reclameborden meer geplaatst worden.
Plaats reactie