Zilver met een heet randje op Maui

Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10158
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Zilver met een heet randje op Maui

Bericht door Redactie »

Bericht ontvangen vanaf het verre Hawaii
Zilver met een heet randje op Maui

Hallo Luitjes,
De race zit erop en het was iets heftiger dan vorig jaar. De temperatuur icm luchtvochtigheid waren heftig Temperaturen ruim boven de 34 gr.
Zwemmen ging goed, tijdens het fietsen kreeg ik last van warmtestuwing en kon niet echt temporijden. Begon als eerste met het fietsen maar werd al snel door vele 40+ en dames ingehaald. Afdalingen maar op safe (had nu3,5 bar in de band zitten, hierdoor wel onrustig maar niet LEK !!!!) en hopen op een goede loopsessie. Begon als 6e met het lopen maar kreeg na 2 km de man met hamer (of beter gezegd de f"ohn) daarom maar wandelen en zelfs lopen twijfelen om terug te lopen ;-(((. Gelukkig na flink wat Gatorade en water begonnen de benen weer te draaien en kon ik agegenoten oprapen (er waren er dus meer die het moeilijk hadden). In de laatste strandkilometer nr's 3 en 2 opgepikt waardoor ik uiteindelijk 2e ben geworden.
SUPER maar op zich niet tevreden met de race. Verschil met nr 1 was groot en mijn eindtijd week niet eens zoveel af van vorig jaar.
Maar goed niet zeuren Vice Weltmeister klinkt ook goed.

Overigens weinig stof op het parkoers, men heeft zelfs twee maal de route gemaaid. Een grote groene oase Heel iets anders dan vorig jaar. De EHBO had overuren vanwege oververhitting, valpartijen, schaafwonden en uitdrogingsverschijnselen. We hadden weer 2 nederlandse supporters Gonnie Rosendaal en haar man (ik hoop dat ik haar naam goed schrijf). Gonnie reed vorig weekend de Ironman.

Morgen de Hana route met onze SUV dan geen gedonder met stenen, cactussen e.d. hopen we.

Aloha
Saskia en Johan Neevel

Kijk ook op http://www.mtbmarathonteam.nl/
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Plaats reactie