niet nieuw in Oldebroek...

Wat niet te plaatsen is in een ander forum.
-in balans-
Berichten: 1
Lid geworden op: zo aug 31, 2008 21:36

niet nieuw in Oldebroek...

Bericht door -in balans- »

... maar toch nog niet zo heel erg bekend hier ! :lol: :mrgreen: :oops:

Hallo beste forum bezoeker / bezoekster,

Mijn naam is Astrid Kesler en ik heb sinds een jaar of 3 een praktijk aan huis gericht op:
-ontspannen -ontstressen - onthaasten... Dat klinkt niet helemaal "Oldebroeks" misschien :lol: en dat kan kloppen....
Ik ben inderdaad niet 'van hier' :? maar daarom is wat ik doe niet minder belangrijk...

Ik wil bij deze graag jullie aandacht vestigen op één van de peilers van mijn werk:

Stress en burnout preventie

Stress hoort bij het leven. Onder invloed van tijdelijke stress kunnen we geweldig goede prestaties leveren, maar wanneer die stress lang aanhoud en er onvoldoende tijd genomen wordt om ook te ontspannen, ontstaan er klachten. Bij het langdurig onder stress staan worden de klachten erger en als je niet ingrijpt, leidt dit tot een burnout.

Stress en burnout preventie begint simpelweg met "Na inspanning volgt ontspanning" !

Wanneer er al stressklachten zijn is er meer nodig, namelijk;
- Welke stressklachten zijn er en hoe kan je deze verminderen.
- Wat waren de oorzaken van de stressklachten en hoe ging je hier mee om.
- Kan iemand zich nog ontspannen en hoe kan hij dit gaan doen.

Het staat er heel simpel, maar om hier zelf mee aan de slag te gaan, valt vaak niet mee.

Door langdurige stress raken de eigen waarden en behoeften vaak ondergesneeuwd. Zo vergeet je waar je in het verleden van kon genieten en hoe je dit nu kan doen, kun je niet meer bedenken. Kortom door stress veranderd onze manier van in het leven staan en hebben we iemand nodig die ons daar op wijst en die met ons in gesprek gaat over hoe we het anders kunnen doen.

Wanneer je bij het lezen van dit alles denkt "hé dat gaat over mij !",
dan is het misschien een goed idee om eens een afspaak te maken.

Met een hartelijke groet en misschien tot ziens,
Astrid Kesler
praktijk -in balans- Oldebroek
tel. 0525 65 13 80 of 06 400 10 635
Plaats reactie