Resultaten in vergelijking met uitslag 2006.

275 stemmen zijn uitgebracht tijdens de eerste poll, hier ook de mensen die aangeven nog niet te weten wat ze gaan stemmen en die nu al aangeven niet te gaan stemmen.

Ik heb niets van doen met wethouder Veldhoen, malle Pietje.huub verberk schreef:Ja
De meeste hebben een bedrijf, of een studie gedaan of gezond verstand.
Kortom ja we hebben veeeeeel meer kennis in huis dan buitenwereld denkt.
De heer Veldhoen weet dit ook wel.
Vraagt u zich ook af of de andere partijen kandidaten hebben met voldoende stemmen?
Huub Verberk lijstduwer ABO
Je wordt er toch stil van...huub verberk schreef:10 kandidaten is echt wel voldoende.......
Met gewoon talent én buitengewone inzet is alles bereikbaar
huub verberk schreef:10 kandidaten is echt wel voldoende.......
Met gewoon talent én buitengewone inzet is alles bereikbaar
Jacco,jacco schreef:Het is jammer dat er niet meer landelijke partijen hier deelnemen in de vorm van Wilders en of Ton.
De VVD en heel misschien ABO zijn de enige die van het linkse gebrabbel afwijken.
Het is in mijn eigen ogen tijd voor een verandering, want de tijd en omgeving veranderen wat de zittende garde totaal niet in de gaten heeft.
(Edit: VVD en ABO zijn de enige die afwijken van de enorm links gerichte partijen in deze gemeente dus geen vergelijking met Ton en of Wilders)
Benny,Benny v/d Werfhorst schreef:Jacco,jacco schreef:Het is jammer dat er niet meer landelijke partijen hier deelnemen in de vorm van Wilders en of Ton.
De VVD en heel misschien ABO zijn de enige die van het linkse gebrabbel afwijken.
Het is in mijn eigen ogen tijd voor een verandering, want de tijd en omgeving veranderen wat de zittende garde totaal niet in de gaten heeft.
(Edit: VVD en ABO zijn de enige die afwijken van de enorm links gerichte partijen in deze gemeente dus geen vergelijking met Ton en of Wilders)
Er weleens over nagedacht wat er gebeurd als Wilders aan de macht komt...
Ik neem aan dat jij ook net als mij, van gewone kom af bent. Als Wilders aan de macht komt, staan de sociale zekerheden op 't spel. Dus je zou dan maar eens arbeidsongeschikt raken, heb je een groot probleem...
De meesten die op Wilders stemmen, stemmen precies op hem om het gene wat hij roept. En dat is alleen maar over buitenlandsers, andere goede standpunten hoor je hem praktisch niet over.
Wanneer Wilders aan de macht zou komen, dan hoef je daar niet zo gelukkig mee te zijn...![]()
gr. Benny